Gå til innhold
Fiskersiden

Fiskebutikker Riga


øysteiin
 Share

Recommended Posts

finner de på stort sett alle store senter....ett uhorvelig utvalg av dupper hadde de iallefall! :)

De butikken jeg handler på i Litauen, har stort sett et meget bra utvalg av fiskeutstyr. Det gjelder også de på de store butikksentrene.

Vinterstid går det selvfølgelig mye i mormyskhaer, pilkestikker, pilkestenger, små haspelsneller etc. Men sommerstid har de stort sett det meste av meiteutstyr og spinnfiske-utstyr.

Endel ukjente merker, samt varierende pris. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sant nok.de butikkene jeg var i hadde masse meiteutstyr og endel stenger /sneller av ymse sort. jeg endte opp med en bærepose dupper iallefall ;)

Kjøper stort sett alt av fiskeutstyr der borte, og er godt fornøyd.

Jeg handler stort sett hos 4-5 faste butikker, og de har alt av både kjente og ukjente merker. (PS. ikke glem at sneller og stenger stort sett er produsert på de samme stedene.). :)

F.eks koster en pose Owner-kroker rundt NOK 10,00.

Men noen "duppe-fetish" har jeg ennå ikke blitt. He he.

Endret av PRH
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sofafisker'n

Kjøper stort sett alt av fiskeutstyr der borte, og er godt fornøyd.

Jeg handler stort sett hos 4-5 faste butikker, og de har alt av både kjente og ukjente merker. (PS. ikke glem at sneller og stenger stort sett er produsert på de samme stedene.). :)

F.eks koster en pose Owner-kroker rundt NOK 10,00.

Men noen "duppe-fetish" har jeg ennå ikke blitt. He he.

Finnes det noen nettbutikker der borte? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes det noen nettbutikker der borte? ;)

Nei, ikke meg bekjent.

Har sjekket opp etter ønske ifra flere her på forumet, men ikke funnet noen. Dessverre.

Svigermor forer meg med fiskeblader på månedlig basis, men de inneholder heller ingen nettbutikker.

Mulig du kan finne noen hvis du søker på nettet. :)

Uansett, ikke noe problem for min del da jeg er der borte hver eneste sommer. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sofafisker'n

Nei, ikke meg bekjent.

Har sjekket opp etter ønske ifra flere her på forumet, men ikke funnet noen. Dessverre.

Svigermor forer meg med fiskeblader på månedlig basis, men de inneholder heller ingen nettbutikker.

Mulig du kan finne noen hvis du søker på nettet. ;)

Får prøve litt mer på det..:)

Uansett, ikke noe problem for min del da jeg er der borte hver eneste sommer. :lol:

Så du tar kanskje i mot bestillinger da? Sende med deg en tom trillekoffert eller noe.. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tipset, guttær..

reiser til Talinn i april med madamen. Tenkte aldri på muligheten til å fylle opp en slunken fiskeveske.

Nå gjelder det bare å snike seg bort en time eller to fra madamen.....gulp..... :glare:

Hvis det er samme opplegget som i Litauen, så er det nada problemo Fiskekæll.

Reis til et av de store butikksenterene, der ligger fiskebutikkene side by side med sko- og klesbutikkene.

;)

(samt en bar eller to, regner med at fruen bruker lengre tid i de ovennevnte butikker enn du i fiskesjappa. he he).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.