Gå til innhold
Fiskersiden

Spam, når vi nesten vet hvem som bedriver det.


alek
 Share

Recommended Posts

Da venter du til moderator eller admin setter en stopper for vedkommende eller så bruker du knappen for rapportering av innlegg om det går så lang tid at du tror de har gått glipp av det. Knappen finnes under hver eneste post. (Ikke bruk denne ifm utenlandsspammerne da vi fortløpende siler disse og de er mye enklere for oss å få øye på og iv tar de så fort en mod eller admin ser dem)

Alternativt kan du spamme hans egen side om det er mulig og du er såpass irritert at du trenger utløp for frustrasjonen ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da venter du til moderator eller admin setter en stopper for vedkommende eller så bruker du knappen for rapportering av innlegg om det går så lang tid at du tror de har gått glipp av det. Knappen finnes under hver eneste post. (Ikke bruk denne ifm utenlandsspammerne da vi fortløpende siler disse og de er mye enklere for oss å få øye på og iv tar de så fort en mod eller admin ser dem)

Alternativt kan du spamme hans egen side om det er mulig og du er såpass irritert at du trenger utløp for frustrasjonen ;-)

Da takker, nikker og bukker jeg for et bra svar.

motspam er nok litt min greie, i tillegg til rapportering:)

Men litt seriøst

En butikk( her bare synser jeg) som spammer seriøse(innimellom ihvertfall) forum, vitner egentlig ikke om så veldig mye foretningsteft..

Bare min mening.

alek

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke dette har generert noe særlig extra salg av Cocopeiasluken nei :blush: Hvor dumme tror egentlig sånne folk at vi er ?

Jeg fikk egentlig et akutt behov for å prøve den, så jeg kjøpte 100 stk.

Tror det var underbevisstheten som spilte meg et puss. den ble lurt av de spennende trådene.

Eller kanskje ikke.

alek

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjort på den rette måten kan nok slik bruker-spam være god markedsføring, men dette var utrolig klumsete og svært lite "street-wise".

Vet det finnes folk som får betalt for å delta i forskjellige forum for å bedrive snikreklame, men dette var litt for dårlig gjennomført. Eller klumsete som du sier.

Tror faktisk jeg skulle klart å reklamere bedre for den sluken, enn det som ble forsøkt her.

alek

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.