Gå til innhold
Fiskersiden

Camo-klær: Hel dress, selebukser (bibs)


kjs
 Share

Recommended Posts

Bestilte en del camoklær fra USA for en liten stund siden, og noe var riktig størrelse, noe var HELT feil :)

Har derfor følgende til salgs, helt nytt og ubrukt:

Hel dress med for, Advantage Timber - størrelse XL tall (!).

2325410866_d8b3d358c1.jpg

2 stk høye selebukse, Seclusion 3D - Bowhunter Series (pustende, lydløse) - størrelse XL tall (!).

2324589719_eb3ed01745.jpg

Jeg er 183 og rundt 85 kg og disse er alt for store og ekstremt romslige...

Pris: Tja...

EDIT: Ser at det er nødvendig å antyde noe mer om pris - jeg må nesten ha minst 500,- for dressen og minst 300,- pr. stk. for buksene for å selge - og det er VELDIG billig (omtrent det de kostet før frakt, mva og toll - og det med dagens gunstige dollarkurs og USA-priser). Jeg ønsker meg fortrinnsvis bud over dette :)

Endret av kjs
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er de altfor lange på armer og ben også? Jeg er 185/105....

Buksene er primært sett for vide (selene gjør jo at høyden er delvis kontrollerbar) Kunne sikkert brukt dem med et belte (og gjør det nok om de ikke blir solgt for en ok pris), men de føles litt vel "posete".

Dressen er i tillegg lang (den er jo ekstra lang), så jeg tror det vil være en fordel å være BÅDE høy og relativt kraftig for å ha glede av denne (evt. kan en bruke den som sovepose)...

Har for øvrig oppdatert med prisantydning nå - ser at det er vanskelig uten :) ...

Endret av kjs
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er vanntette også antar jeg de buksene? Sånn til et visst nivå ihvertfall?

Vannavstøtende, men neppe vanntette og ganske varme tror jeg - hadde tenkt dem til vår/høstfiske primært. "Rugged, yet quiet cotton/polyester construction - 4-oz. polyester insulation keeps your body warm" sto det i produktbeskrivelsen.

EDIT: Ad Cabelas: Nei, det er ikke den modellen, men jeg har faktisk kjøpt dem derfra, mener de kostet 60 (59.99) USD pr. stk. på salg, men det var under halv pris (kan sjekke når jeg kommer hjem, har fakturaen liggende på hjemme PC-en). Finner ikke igjen modellen på siden nå, de har sikkert solgt ut de de hadde.

Endret av kjs
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Ingen? Holder så smått på å rydde meg gjennom fiskeboden nå, og disse ligger fremdeles øverst.... Kommer sikkert til å finne mer etter hvert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...

Bestilte en del camoklær fra USA for en liten stund siden, og noe var riktig størrelse, noe var HELT feil :)

Har derfor følgende til salgs, helt nytt og ubrukt:

Hel dress med for, Advantage Timber - størrelse XL tall (!).

2325410866_d8b3d358c1.jpg

2 stk høye selebukse, Seclusion 3D - Bowhunter Series (pustende, lydløse) - størrelse XL tall (!).

2324589719_eb3ed01745.jpg

Jeg er 183 og rundt 85 kg og disse er alt for store og ekstremt romslige...

Pris: Tja...

EDIT: Ser at det er nødvendig å antyde noe mer om pris - jeg må nesten ha minst 500,- for dressen og minst 300,- pr. stk. for buksene for å selge - og det er VELDIG billig (omtrent det de kostet før frakt, mva og toll - og det med dagens gunstige dollarkurs og USA-priser). Jeg ønsker meg fortrinnsvis bud over dette :D

Hei!

Har du solgt den kamo dressen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av ren nyskjerrighet så må jeg bare spørre, hvorfor er er camoklær så populært blant f.eks karpefiskere?.....jeg må si det er pinlig nok å bære min camofargede stangbag ut i bilen (den fantes ikke i grønn), men hel dress???.....hehe

Camo er kult å jegere bruker camo uansett om man jakter på karper eller hjort.

Tror faktisk også at noen fiskere bruker camo så andre fiskere ikke skal se dem når de fisker på fiskeplassene "dems".

Noen har jo fiskeplsser som bare er sine har jeg lest :angry2:

(ikke myntet på deg KIS)

:);)

Endret av Mr Big fish :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av ren nyskjerrighet så må jeg bare spørre, hvorfor er er camoklær så populært blant f.eks karpefiskere?.....jeg må si det er pinlig nok å bære min camofargede stangbag ut i bilen (den fantes ikke i grønn), men hel dress???.....hehe

Haha, enig! Jeg fisker både karper og på hemmlige plasser, men har så langt klart å unngå kamo-artikler i det hele og spesielt de ultrapinlige real-tree-greie. (sorry kjs :-) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.