Gå til innhold
Fiskersiden

sjøørret


mao
 Share

Recommended Posts

Eg har selv samme kajakken som på filmen, er helt genial å fiske fra, stødig og fin, og stor plass til utstyr og fisker. Har som oftes med slukstang,fluestang, hov,fiskeveske, mat og kaffi++ Då er det godt med åpen løsning og ikke sitte låst i et lite hull som de andre kajakkene har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Står en til demo utenfor hos Nordisk på Lysaker om noen vil prøve (om de ikke har levert den inn igjen)

Med mindre du er avhengig av å dekke lengre avstander til vanns holder jeg fremdeles på kastekomfort (spesielt med flue) osv ombord i en pontongyacht....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har selv samme kajakken som på filmen, er helt genial å fiske fra, stødig og fin, og stor plass til utstyr og fisker. Har som oftes med slukstang,fluestang, hov,fiskeveske, mat og kaffi++ Då er det godt med åpen løsning og ikke sitte låst i et lite hull som de andre kajakkene har.

Ja den er genial til "ren fiskekajakk". Har prøvd den og må si at den er romslig og stødig. Men den mangler noe på padleegenskaper. Har prøvd en del andre å havnet selv på en Heritage12ft.. Stødig og lettpadlet og lett å håndtere fra bil til vann. når jeg først sitter meg ned i kajakken så er det for å fiske og har funnet ut at det betyr mye for meg at den skal være lettpadlet/stabil/robust. Hehe jeg har også plass til kaffi++

Tar med:lasterom til fisk-klepp-drivanker-priest-sluk/agnskrin-6pack;-)-osv.

Herlig er det uansett;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.