Gå til innhold
Fiskersiden

noen som kan hjelpe meg?


 Share

Recommended Posts

Det forutsettes at du har bilder liggende på PC.

Gå inn på f.eks. www.fiskevatn.no Klikk på linken fiskevatn.no snart tilbake:)

skriv inn antallet bilder du vil legge inn.

klikk neste.

Finn bildet eller bildene du vil laste opp.

Klikk last opp

Når bildet eller bildene er lastet, bestem størrelsen på bildet og klikk deretter på tilbakeknappen.

I feltet under bildet "BBC kode" merker du hele den øverste linjen og limer denne inn i innlegget ditt.

Rull ned og klikk legg til svar på vanlig måte.

Greit?

Endret av rogna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med forklaringe til Rogna oppsummerer de du lurer på.

Ellers kan en kikk på forsiden ifht hva som skal postes hvor være greit. Flyttet innlegget til mer egnet sted for deg...

har lagt til flere bilder , men de vises jo ikke er kun ett av de som ligger på emnet mitt

har lagt til flere bilder , men de vises jo ikke er kun ett av de som ligger på emnet mitt

men fikk hjelp nå var som du sa men gjorde fortsatt en feil =) men det hat ordnet seg ellers takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var inne og endret i originalinnlegget ditt også

Ser du har lagt til for mange tagger - det eneste du trenger gjøre når du bruker fiskevatn.no er å kopiere alt i ruten etter å ha lasetet opp og lime det inn i ruten - du trenger da IKKE å trykke noen knapper eller lignende. Kodene i ruten du kopierer på fiskevatn.no er ferdiglaget sånn de ville blitt om du tok ett og ett bilde og al inn linken og klikket knappen for bilde. Sportsfiske.nu ordner det hele for deg automatisk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.