Gå til innhold
Fiskersiden

Vildmarks


Milo
 Share

Recommended Posts

Etter en tids vurdering, satte jeg meg torsdag 17/4 i bilen for å dra på handletur. Planen var å dra, via omveier, til Vildmarks på Kirkenær. Selv om de har en flott nettshop, vil jeg alltid se og kjenne på klær før jeg handler.

Etter litt over 20 mil i bilen var jeg der.

Bak en liten, beskjeden dør i et industribygg holdt de til. Ikke noe fancy og oppjålet her, nei. Lave kostnader gir jo som kjent lave priser til oss kunder... :wacko: Jeg åpnet døren og kom inn i et lite og trivelig rom som øyeblikkelig fikk et friluftshjerte til å slå raskere... Et flott utvalg av tur og friluftsklær, støvler og alt annet man kunne trenge. Og midt blant dette ble jeg møtt av en utrolig hyggelig dame med en service-innstilling man ikke finner i en vanlig sportsbutikk ihvertfall....

Prislappen endte opp på 3000.- For det fikk jeg med meg en snøcamo-dress, en skogscamo-dress, en god fleecejakke i camo, superundertøy, caps og bukseseler.... Og vissheten om at DENNE turen var verdt 46 mil tur/retur... :)

Vildmarks

De kjører nå tilbud på superundertøy til kr 150.- pr sett, og på fleece til kr 150.- pr sett...

Fleece- settet er et lett og behagelig mellomlag som nok gjør seg godt under vadebuksa..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.