Gå til innhold
Fiskersiden

Årets første tur etter brunaure


Joost.L
 Share

Recommended Posts

Idag var det endelig tid for litt aurefiske etter altanbeising tidlegere denne veke.

Var litt varmere i været idag, og valget ble en plass eg har fått brukbare aure før.

Vel framme var det fortsatt heller lite liv. Begynnte etter en stund med en nympfe, men ingenting skjedde.

Så plutselig ett vak helt inntil torvkanten i enden på en vik.

Kom meg snart i kasteposition og da eg mente å se noen krusninger la eg nympfen tett inntil torvkanten og auren tok kontant. 362 gr. Var enda litt i tynneste laget, men kjekt var det og den fekk gå sin vei igjen :o

I farten ble kameraet glemt hjemmet :D

52359_s.jpg

52360_s.jpg

Rett før solen gikk helt ned var det et par vak til men de ville ikke ta (enda!) ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

godt å se at du kommer deg ut og får ristet litt i albrighten!

It`s allright with an albright!! :D

Trodde du bare fisket flatfisk eg. Godt og se du behersker andre teknikker også, slik at det blir noen flate igjenn til oss andre :P

Neida, hvis eg ikke prøver en gang til i helgen etter noen mega skrubber som klarte å stikke av under Treffet,

så er eg ferdig med flynderene nå.

Piggvaren er store satsingen nå, men etter mange fiskelause timer nå må eg kaste fra meg litt frustrasjon, særlig når en fiskekompis stikker ut og henter seg nokre varer..... ;):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.