max_fishing Posted May 8, 2008 Report Share Posted May 8, 2008 Mx-Sport, Raglamyr og Haugesund & Omegn Jeger & Fiskeforening inviterer til fluekasteshow med Hywel Morgan fra Scierra( verdensrekordholder i lengde, enhånds, flue- 80,49 m) i Haraldsvang, ved stupetårn fredag 9. mai kl 17.00-19.30. Arrangementet er gratis, åpent for alle! Vel møtt! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olagaard Posted May 8, 2008 Report Share Posted May 8, 2008 (edited) Han har gått over til Zpey, sammen med Bl.a. Henrik Mortensen har jeg hørt? Edited May 8, 2008 by Olagaard Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MP Posted May 8, 2008 Report Share Posted May 8, 2008 Han har gått over til Zpey, sammen med Bl.a. Henrik Mortensen har jeg hørt? Det var nytt for meg! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
geiri Posted May 8, 2008 Report Share Posted May 8, 2008 (edited) Alle de 3 H'ene til Scierra har gått over til Zpey. Henrik Mortensen, Hywel Morgan og Henrik Kassow Andersen Edited May 8, 2008 by geiri Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest F. Mortensen Posted May 8, 2008 Report Share Posted May 8, 2008 Alle de 3 H'ene til Scierra har gått over til Zpey. Henrik Mortensen, Hywel Morgan og Henrik Kassow Andersen Fra 1. juni av Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Svendinfiskervenn Posted May 8, 2008 Report Share Posted May 8, 2008 Går dette rett og slett ut på å se en mann kaste langt med fluestang? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karl Inge S Posted May 8, 2008 Report Share Posted May 8, 2008 Dette er show- må se om jeg ikke får sluttet litt tidlig på jobben så jeg får et med meg. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karl Inge S Posted May 9, 2008 Report Share Posted May 9, 2008 Nydelig vær og pinse må ta skylden for litt slappt oppmøte-kun 20stk. Men de som kom fikk se en kar som kunne kaste med fluestang. For å si det enkelt.... Tørrpreik En tydelig erfaren instruktør demonstrere og forklarer Ja-det er faktisk jævlig kult når man kan kaste med en stang i hver hånd.... Ikke minst når de går motsatt av hverandre Noen som tar det trikset på neste treff? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JanM Posted May 10, 2008 Report Share Posted May 10, 2008 Noen som tar det trikset på neste treff? Tar utfordringen jeg, KIS, og jeg skal gjøre det med trangere bukter en Hywel Men bruk et treff her på Østlandet. Jan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olagaard Posted May 10, 2008 Report Share Posted May 10, 2008 Fikk han no fisk a? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karl Inge S Posted May 10, 2008 Report Share Posted May 10, 2008 "Fiska" med ulldott Men det står ikke på lengde-eller som han la mer vekt på- presentasjonen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts