Gå til innhold
Fiskersiden

Gjedda vil ikke


Tobba
 Share

Recommended Posts

Hei!

Har fisket mye med en rød og hvit flue (redhead imitasjon) og har fått endel på denne og har derfor bare fisket med den, men den siste tiden så har jeg ikke hatt napp engang (siste 4 ukene)

går den etter andre ting eller har jeg bare hatt uflaks??

Fisker også mye i svært gromsete vann, hvilke farge syns best?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den du bandt som jeg fikk med grønn og hvitt var super lissom :D fikk 2små til på den etter turen sist.. men, mista den i no siv da for litt sia [ :D ] bruker den brune børstemark flua vi prøvde etter SØ og sånt vettu.. er najs :D synes faktisk i bedre i vansjø vannet enn hva jeg hadde trodd hihi ;)

snx :D

B`

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var ute en tur i helga sammen med noen kompiser, og jeg fiska med div fluer og de med sluk/spinner. jeg hadde ikke antydning til napp mens han som fiska med spinner fikk en gjedde så og si på samme sted der jeg kasta med flue. Senere flytta vi oss og jeg kasta som en mann med flua men det gikk ikke særlig bra, tok fatt i sluk stanga til kompisen min og kasta samme plass jeg hadde kasta med flua, og den satt på første kastet!! det var en gul og svart panter martin (6g tror jeg) vi fikk alle på.

Er kansje svart og gult som er fargene og satse på da??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe vra iallefall bra at du fikk på da =) men.. sier d igjen lissom.. kaste kaste kaste og gjerne lage litt plask med flua på de stedene du tror eller ser den stå.. funker bra :D irritere den som **** så den klikker mongo lissom hehe =)=)

men gult og svart er fint ja ;)

har mye fri til uka nå..jobber ikke så mye da..ta oss noen gjedder?! =) =)

snakkast! B':D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av dagizz

den du bandt som jeg fikk med grønn og hvitt var super lissom :D fikk 2små til på den etter turen sist.. men, mista den i no siv da for litt sia [ :D ] bruker den brune børstemark flua vi prøvde etter SØ og sånt vettu.. er najs :D synes faktisk i bedre i vansjø vannet enn hva jeg hadde trodd hihi ;)

snx :D

B`

Lissom ganske najs **** asså[ :D ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.