max_fishing Posted May 31, 2008 Report Share Posted May 31, 2008 Er makrellen komt til karmsundet? noen som vet? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
atomichaggis Posted May 31, 2008 Report Share Posted May 31, 2008 tons of em in Førlandsfjorden so I'd think they would be in Karmsundet too Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fjordball Posted May 31, 2008 Report Share Posted May 31, 2008 Hvordan er det med Stavanger-området, evt. Gandsfjorden? Kunne trengt litt agn til mine fremtidige turer på jærstrendene.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
øysteiin Posted May 31, 2008 Report Share Posted May 31, 2008 Husker jeg ikke feil ligger det en rapport fra sandnes om masse makrell. Så det skal være fyllt mulig og få fyllt opp agn fryseren nå. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Svendinfiskervenn Posted May 31, 2008 Report Share Posted May 31, 2008 Hvorfor spør du max? Har du begynt å fiske?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Matz Posted May 31, 2008 Report Share Posted May 31, 2008 Fikk 3 makrell når jeg fiska sø her om dagen i Sandsfjorden Får litt sommerfølese når makrellen er kommet! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
max_fishing Posted May 31, 2008 Author Report Share Posted May 31, 2008 (edited) Hvorfor spør du max? Har du begynt å fiske?? tja, jeg har vel sikkert fått ca 10 ganger mer fisk enn deg i år, så ja jeg har vel det... Edited May 31, 2008 by max_fishing Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Svendinfiskervenn Posted May 31, 2008 Report Share Posted May 31, 2008 Low blow.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Big fish :) Posted May 31, 2008 Report Share Posted May 31, 2008 Er makrellen komt til karmsundet? noen som vet? Snakka med noen under karmøybrua nå, de sa det var store stimer der på torsdag. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
oohaga Posted June 1, 2008 Report Share Posted June 1, 2008 Hva å dorget i dag med stang, kun horngjeld og sø som minnet meg om sommer,men likevel 2 nye arter for min del, siden jeg begynt på "skretsj" Rapport kommer senere.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
smiley Posted June 2, 2008 Report Share Posted June 2, 2008 Noen som vet om den har kommet til ålesundsområdet? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lundberg Posted June 4, 2008 Report Share Posted June 4, 2008 Noen som vet om den har kommet til ålesundsområdet? Nej här får vi nog vänta ett par veckor till tyvärr. Jag börjar bli tom för agn så ja hoppas att de kommer snart Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts