Gå til innhold
Fiskersiden

Black Shadow flue-sneller


n/a
 Share

Recommended Posts

Ja jeg falt litt for denne må vel bli den "Trout

5-8" som er aktuell for meg og prisen er jo 6-700 kr billigere i Sverige en Norge.

Eller hva anbefales av størelse? Jeg har tenkt å bruke den på TiCr #8 9 stanga kanskje "Grilse Shadow 7-10" er bedre? skal brukes mest til å fiske Gjedde,sjøørret og Ha osv.

Ser ikke så dum ut denna da Espen, men ser ikke noe priser der men denne er jo nydelig [ :D ]

http://www.tiborreel.com/finish.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan kjøpe 5 BS-sneller for det en Tibor koster. Prisen på Tibor-snellene finner du her:

http://www.nfisk.no/index.html

sitat:Eller hva anbefales av størelse? Jeg har tenkt å bruke den på TiCr #8 9 stanga kanskje "Grilse Shadow 7-10" er bedre? skal brukes mest til å fiske Gjedde,sjøørret og Ha osv.

Til denne stanga og dette fisket ville jeg valgt Grilse Shadow da den har plass til et #8-9 snøre + 200m backing.

Helge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei n/a

I tilfelle du ikke har handlet enda. Det er bare å klippe til å kjøpe en BS. Sjekk testen i Jakt & Fiske nr. 11-2004. Du skal lete lenge etter bedre kjøp til den prisen her på berget nå. Jeg har hatt en i mange år, og er aldri så trygg som når jeg kjører storfisk på den. Enig med Morten P. i at det er Grilsen du burde hatt, men det ser ut som om PM kun har en størrelse.

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.