Gå til innhold
Fiskersiden

Damtjern


allans
 Share

Recommended Posts

Nei, fisker lite karpe selv - bare litt småkarper og karuss her på vestlander.

Har selv fiska ett par ganger i Ulsrud - og vært og kikka en gang i Damtjern. Og for meg så fremstår Ulsrud som koseligere, samt at de fangstrapporter jeg har sett sier at fisken er større i Ulsrud.

Hvem som er mest besøkt vet jeg ikke, men holder en knapp på Ulsrud..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begge vannene er "badevann" - så hvis det er i disse dager du ønsker å fiske - så vær forberedt på at det stort sett er nattfiske som er mulig. Begge vannene har fisk rett over 10 kilo, og begge vannene er relativt lette etter europeisk standard. Damtjern har muligens noe mer fisk rundt 3-6 kilo enn det Ulsrud har. Bilder fra begge vannene finner du her:

http://www.carp.cc/galleries/?level=collection&id=5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, fisker lite karpe selv - bare litt småkarper og karuss her på vestlander.

Har selv fiska ett par ganger i Ulsrud - og vært og kikka en gang i Damtjern. Og for meg så fremstår Ulsrud som koseligere, samt at de fangstrapporter jeg har sett sier at fisken er større i Ulsrud.

Hvem som er mest besøkt vet jeg ikke, men holder en knapp på Ulsrud..

Det var kjempe hykkelig av deg og hjelpe meg. Jeg vil dra utt og titte en tur i dag.Bor 5 km fra Damtjern. Ha en super helg

mvh

Allan

Begge vannene er "badevann" - så hvis det er i disse dager du ønsker å fiske - så vær forberedt på at det stort sett er nattfiske som er mulig. Begge vannene har fisk rett over 10 kilo, og begge vannene er relativt lette etter europeisk standard. Damtjern har muligens noe mer fisk rundt 3-6 kilo enn det Ulsrud har. Bilder fra begge vannene finner du her:

http://www.carp.cc/galleries/?level=collection&id=5

Takker så mye for al den super nytige info jeg får her. Dette hjelper meg langt på vei. (slipper og være spor hund først) Ha en fin helg

mvh

Allan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.