Gå til innhold
Fiskersiden

Tok laks på 19 i Verdalselva


 Share

Recommended Posts

http://www.t-a.no/apps/pbcs.dll/article?AI.../LAKS/883115452

Flere enn meg som syns nok en gang at mr. Andersson bør kalibrere vekta si?

Av artikkelen virker det som de ikke har intervjuet Andersson i 1. person. Kanskje det er et arkiv-bilde? Ikke mening å spolere moroa her, altså, bare en tanke.... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere må jo skjønne det at mannen begynte og fiske dan gangen da det stort sett var engelske lakselorder som hadde råd til å kjøpe vekter, og som dere vet så går jo de stort sett i pund (overkant av 450 gr.), og så har han fått en slik en i gave da, vettu, som han har brukt siden, må vi gå utfra . Detaljer, detaljer ........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal ikke jeg uttale meg om hva som er sant/ikke sant m.m.

Men dette er vel samme mannen som var i ilden når han tok en på 22 kg i Bjøra (når ingen andre tok fisk), satte den utigjen og dro til Sverige før fugelen stod opp om morgenen?

Det var masse "spetakkel" rundt sannheten i denne fangsten, men det var visstnok vitner + bilder + film?

Uansett, den laksen er stor og jeg tror den er 19.

Endret av Tequila
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk linken til "Flygefisk",

som vi har debatert 1000 ganger her før, et bilde sier ingenting om størrelsen på fisken.

på bildet til "Flygefisk" ser fisken ut som den godt kan være 19 kilo. Tviler mer på antall enn størrelsen på denne fisken. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fisken på bildet kan nok være 19 kilo,

men 5000 laks på over 7 kilo på 50 år ,alle tatt på flue....har mindre tro på det.

Isåfall må han ha fått en laks på over 7 kilo hver eneste dag i juni, juli og august (pluss noen til) i 50 år på rad!....

Neppe! :D:)

Tenkte akkurat det samme...

Bullshit så det holder at mannen har 5000 laks over de syv..

men så er jo andersson kjent for å være en skrønemaker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.