Gå til innhold
Fiskersiden

Hytte i Lensvik kommune vurderes satt på åremål


Bård
 Share

Recommended Posts

Hei,

Har en hytte i Lensvik Kommune som vurderes satt ut på åremål.

For en engasjert havfisker tror jeg dette kan være et attraktivt område.

- Det stuper rett ned mot 500 meter få minutters kjøretur fra land.

- På våren sitter vi på terrassen og ser laksen vake i fjæra nedenfor (kaster med letthet stein på sjøen - hytta ligger i strandsonen). Har fått laks under dorging.

- Linefiske har gitt kveite (ikke de helt store, men har fått på 10 kg)

- Grei tilgang på matfisk, og dette fisket skal etter sigende være veldig bra på vinteren.

Hva båt angår så har vi en 15" mørebas der ute, men både båt og motor er noe utrangert og vil skiftes ut til nyere og mer moderne saker.

Rent hytteteknisk så snakker vi om en middels stor hytte med innlagt vann og strøm (men ikke varmtvann enda, og med utedo). Vil oppgradere etterhvert, men kan ikke garantere at dette skjer fra år 1.

Da vi bor i Stavanger har vi ikke muligheten til å utnytte hytta selv, men ønsker å beholde den i familien. Er derfor på utkikk etter noen som kunne tenkt seg å inngått en åremål avtale. Fortrinnsvis noen som klipper gress og tar nødvendig småvedlikehold innimellom fiskeøktene :)

Send PM dersom noen er interesserte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette burde være noe for www.fiskersiden.no ;)

Thor - ser du har en liten kommentar på lur:) Vet ikke helt om jeg skal lese en "liten kritisk en" mellom linjene, eller om du er bifallende da stedet ligger i nærheten av et mye omdiskutert hotspot for store Trønderfisker.

Sitter imidlertid med denne hytta som vi må få en løsning på, og dersom noen Trønderske fiskebrødre kan dra nytte av den for en veldig rimelig penge (legg merke til salgsvinklingen i svaret:)) - hvorfor ikke. Dersom det imidlertid viser seg at jeg har tråkket over en usynlig grense for hva som kan legges inn får jeg heller finne andre steder.

Inntil da er det bare å sende PM for de som er interesserte.

P.S. Det er ikke mer enn 20 minutter å kjøre til Orkla heller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.