Lak Posted January 13, 2005 Report Share Posted January 13, 2005 Sjefsfeskærn var sammen med undertegnede på tur ut i sjøen (Karlsøya)for å meite litt resultatet var så som så, små sandflyndrer og hvitting.. hadde forøvrig et run på "Gutsestanga" med 2 ganger halv hvitting på. Klokka ble ett og Sjefsfeskærn måtte på jobb da byttet jeg plass. Fra 14 til 18 fikk jeg fem skrubber med vektene, ikke veid, 350, 470, 830 og 1010. Dette var klar ny PB for meg så jeg var superfornøyd...[ ][ ][ ] I morgen er det Larkollen, kommer til å drømme om store Spetter og Skater i natt, tar med wire i senga.[8D] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kennetch Posted January 13, 2005 Report Share Posted January 13, 2005 hva bruker du som agn til skrubbe[?] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lak Posted January 13, 2005 Author Report Share Posted January 13, 2005 Jeg har bare kjørt på Reke etter anbefaling fra Flatfisk spesialistene i vest, men jeg antar fiskefilet eller sild funker... jeg har i hvertfall fått masse flyndre under bunnsnørefiske med sild tidligere. Ellers er vel børstemark rått... Har også testet litt med vanlig meitemark uten at jeg føler at dette har tatt av... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts