Gå til innhold
Fiskersiden

Min første laks :D


Skudenesbu
 Share

Recommended Posts

Etter 10 turer på dalsneset (Skudeneshavn) klarte jeg endelig å få min første laks på land. Laksen veide 4,6 kg og ble tatt på en 27 grams Møresild med Rød rygg.

ser ut som om fiskevatn.no ikke funker men jeg har lagt inn bilder på www.Karmoyhk.org de ligger under fangst raporter

fiskevatn.no er fortatt nede :blink: men jeg har lagt nye bilder på Karmøyhk ijenn

denne laksen veide 4kg tatt på en 22 grams møresild (svart/gull) var helt syke krefter i denne fisken men heldigvis fikk jeg hjelp med å lande den. Fisken ble tatt sør for dalsneset.

Endret av Skudenesbu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

gratla håper den gav god kamp. og smaker godt..

Fy deg, moderne fiskere skal slippe fisken tilbake, kose litt, slik at fisken forstår at hensikten med å gjøre den vondt ikke var ond,... bare for å glede den moderne fiskeren sin selvfølelse.

Ellers.... Gratulerer!! Gøy med laks

Endret av ryfylketerje
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy deg, moderne fiskere skal slippe fisken tilbake, kose litt, slik at fisken forstår at hensikten med å gjøre den vondt ikke var ond,... bare for å glede den moderne fiskeren sin selvfølelse.

Ellers.... Gratulerer!! Gøy med laks

Hmmmmmmm.. Spis fisken din du.. Det gjør jeg med største glede.O herlige lykke rus over fin fangst.

Eller så har jeg faktisk fiska sammen med skudnesbu, og han er en likande kar som er snill og blid..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis helge!

Tok du den fra land? har hørt mange som fisker der ute og får greit med fisk, kanskje jeg skulle tatt turen en dag og prøvd :)

takktakk ja det var fra land ;) men det var helt latterlig med dønninger igår sleit som en gris med å få den i håven. Det var netopp en innom å kjøpte noen sluker å han sa det var en kamerat gjeng som hadde dratt 3 lakser idag på 1 time :o skal rett opp etter jobb :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.