Gå til innhold
Fiskersiden

liten tur på sillongen


gjedde
 Share

Recommended Posts

Syns det ser ut som det er lite aktivitet på forumet om dagen. Så jeg legger en liten rapport fra gårsdagen.

Tok med meg kjæreste, bikkje og familie og stakk en tur for å fiske i det til dels fine sommerværet.

Dama har jeg aldri hatt med på tur før, så målet var vel egentlig å få så mye fisk som mulig samme slag, siden hu lett lar seg imponere og hun sjelden har fått fisk før.

Det som overaska meg mest var det at sillongen som før har vært fylt til randen av mort, så nå ut til å være helt tom. Vet selfølgelig at dette ikke er tilfellet. Men lurer veldig på hvorfor vi verken fikk mort eller så noen.

Men fikk faktisk 5 greie steke abbor og på slutten fikk jeg en helt grei ørret. Artig når man meiter aktivt og at man vet man gjør det riktig siden man faktisk får fisk:P

Som en artig liten bifangt fikk jeg 2 kreps på bunnmeite. disse ble selfølgelig kasta ut igjen, til stor glede for min kjæreste og hund som ikke likte dem noe særlig.

Stikker en tur ut igjen nå, siden jeg ikke har fiska på laaang tid. Er gøy når man kjenner seg litt hekta igjen, selv om jeg må innrømme at det er mye annet som tar tid om dagen.

Har bilder og, men sportsfiske var nede for øyeblikket så for ta det igjen senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.