Gå til innhold
Fiskersiden

Tips til gode sjøørret/fjøslaks steder


FishingBUDDY
 Share

Recommended Posts

Hei. Skal ta turen innover fjordene mot vaksdal, modalen og kanskje masfjorden og fiske etter fettfinne fisk i sjøen. Vi har vært i matre en del ganger men tenkte vi skulle prøve andre spennende steder i området her i hordaland. ER det noen som har noen gode tips til oss? Send gjerne privatmelding om det er steder ikke alle trenger å vite noe om.

Hadde vært takknemlig. Vi ønsker helst å komme i kontakt med SØ som er større en yngelen vi får her i bergen. :lol::lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Skal ta turen innover fjordene mot vaksdal, modalen og kanskje masfjorden og fiske etter fettfinne fisk i sjøen. Vi har vært i matre en del ganger men tenkte vi skulle prøve andre spennende steder i området her i hordaland. ER det noen som har noen gode tips til oss? Send gjerne privatmelding om det er steder ikke alle trenger å vite noe om.

Hadde vært takknemlig. Vi ønsker helst å komme i kontakt med SØ som er større en yngelen vi får her i bergen. :D:(

Fisker selv en del i masfjorden, og da spesielt strekningen Kvamsøy og inn fjorden med Andvik. Her her det flere gode plasser,(rundt hele Kvamsøy,Arekletten,innerst i Andvik utenfor "fossen")

Dorger stort sett og da tar jeg med meg "hele" fjorden når jeg først er ute.

Det som kan være plagsomt nå sommerstid er all makrellen (viss det å få fisk kan være plagsomt da ^_^ )

Har ikke prøvd å dorge meg innover mot matre enda, men det skal prøves i sommer

Vet ikke om dette var til noe hjelp,men uansett lykke til :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.