Gå til innhold
Fiskersiden

SØ i Fredrikstad akkurat nu


Gjest Bo B.Pedersen
 Share

Recommended Posts

  • Svar 106
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har fått rundt 25 ørret siste 4-5 turene på Hvaler. Mye smått,men har nå tatt vare på noen matfisk på ca kiloen. Er på jobb frem til 15 Bo,men vi kan ta en tur når jeg kommer hjem. Er nok fremdeles noe å få da:)

Små grå\brune fluer har gitt meg best resultat...

Har hatt ørene fulle med barna idag !!! men satser på at dra ut en liten tur i morgen etter jobb...

Kommer til at velge et sted på hvaler, har dog ikke bestemt meg for hvor enda....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått rundt 25 ørret siste 4-5 turene på Hvaler. Mye smått,men har nå tatt vare på noen matfisk på ca kiloen. Er på jobb frem til 15 Bo,men vi kan ta en tur når jeg kommer hjem. Er nok fremdeles noe å få da:)

Små grå\brune fluer har gitt meg best resultat...

Hvor på hvaler har du vært da a?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble det noen SØ da?

%#"&%¤/"!(¤/!&%#¤("#&¤)/ Sufix Matrix Pro Sene ¤#%¤#"!#%"#&!"#!"¤#!&%¤%!"#&%&!"¤#&%#¤&%"¤#&%¤&%"#¤&"%#

Skulle bare lige av med litt agresjon....

Stod og fiskede i fantastisk vejr og ante fred og ingen fare... plufselig var der napp.. liten fisk dog men fisk var det... fikk den helt inn til land og skulle til at håve den... da skjer det som ikke skulle skje... Fisken drar litt sene fra hjulet og BANG så stoppede hjulet men ikke fisken... der var oppstået en gigantisk knute på spolen det resulterede i mistet fisk og lyn og torden ut av munnen min.. og kunne selføgeligt ikke se en pind da det allerede var blevet mørkt og jeg hadde lagt extra hjulet hjemme... så måtte dra hjem !!!1

Svar nok fra Bo dette tror jeg :P:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble ikke lange turen idag.. Meget høy vannstand,så fikk knapt fisket der jeg skulle:)

Var en liten fisk som fulgte etter ,men så var det stille... Flyttet meg til et annet sted ,og der ble det kontakt med fisk. Fikk 3 og mistet 2. Største på ca 700gr,ble mat.. De 2 andre var vel 3-400gr og svømmer ennå der ute. Fisken bet på rosa og oransje flue..

Hadde ikke med noe å ta bilde med,så får bli litt flinkere fremover;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble ikke lange turen idag.. Meget høy vannstand,så fikk knapt fisket der jeg skulle:)

Var en liten fisk som fulgte etter ,men så var det stille... Flyttet meg til et annet sted ,og der ble det kontakt med fisk. Fikk 3 og mistet 2. Største på ca 700gr,ble mat.. De 2 andre var vel 3-400gr og svømmer ennå der ute. Fisken bet på rosa og oransje flue..

Hadde ikke med noe å ta bilde med,så får bli litt flinkere fremover;)

Hvor fisket du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå var jeg i Asmaløysundet;) Prøve å få til tur med Bo,skal du henge med?

Han (Bo) trenger virkelig en SØ nå snart ellers så tror jeg alt utstyret han har kommer for salg på FS :)

Har prøvd å finne plasser som det er fisk på ,men han mister dem bare ellere så sitter dem ikke skikkelig på kroken når dem biter :)

Så jeg tror vi får finne en plass hvor det er bankers at han får en SØ :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han (Bo) trenger virkelig en SØ nå snart ellers så tror jeg alt utstyret han har kommer for salg på FS :)

Har prøvd å finne plasser som det er fisk på ,men han mister dem bare ellere så sitter dem ikke skikkelig på kroken når dem biter ;)

Så jeg tror vi får finne en plass hvor det er bankers at han får en SØ :)

Da blir det ikke Faratangen. Jeg vet ikke hvordan Bo ser ut. Har aldri truffet ham, men jeg vet han har en liten jolle og at han holder til på Gressvik. Jeg sto å fisket litt på Faratangen i ettermiddag, fikk ingenting, men det gjorde heller ikke fyren som dorget frem og tilbake i ei lita steady-jolle. Jeg tenkte tilfeldigvis på Bo når jeg observerte den tålmodige. Moro å vist om det faktisk var Bo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igår holdt jeg enda tilbake.... ville jo ikke fremstå som tilbakestående !! hehe

Men har laget bedre stunt enn det i går når tilslaget ikke har sittet rigtigt...

Eks. Satt på brygge i Aalborg og fisket horngjel (god matfisk det) forsøkte at sette tilslaket men fikk det ikke til og blei så forbannet at jeg mistet balansen og ramlet i med bulder og bråk.... våt og kald blei jeg i tillegg..... ikke moro at bade med klærne på i starten av mai måned !!!

Men korrekt at det er en GH14 som jeg bruker en sjelden gang ??

Endret av Bo B.Pedersen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.