Gå til innhold
Fiskersiden

Yellow bird vs Big bird


boat
 Share

Recommended Posts

Skal kjøpe sideplaner. Tenkte kanskje Yellow bird eller den litt større Big bird. Er vel greit å kjøre en blyparavan i forkant av wobbler / sluk ?

Hva anbefales, Yellow bird eller Big bird ? For og imot..

Endret av boat
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal kjøpe sideplaner. Tenkte kanskje Yellow bird eller den litt større Big bird. Er vel greit å kjøre en blyparavan i forkant av wobbler / sluk ?

Hva anbefales, Yellow bird eller Big bird ? For og imot..

Ingen av delene!!!! Årsak er at de krever endel prøving og justering for å gå bra uten å dykke, og trekke godt!

Gå inn på fullpott.no og se der! Best og rimelige!

Jeg bruker aldri bly foran wobbler, men lette sluker kan vel men fordel blyes ned litt, men tenker du å bruke dette sammen med sideparavaner????

Endret av Roger`n
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker yellowbird og har aldri hatt noen probs med det. Bytta bare ut orginal seneklemmer med en scotty klype. smekkert.

Blyparavan en stanglengde foran er det bare ø kjøre hvis en ønsker å fiske litt dypere, anbf heller å bruke pærebly og strikk som er letter å å ha med å gjøre.

Men titter du som Rogern sier på fullpott, så er de hakke vassere da de kan justeres enkelt for store og små woblere.

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker aldri bly foran wobbler, men lette sluker kan vel men fordel blyes ned litt, men tenker du å bruke dette sammen med sideparavaner????

Det var det jeg tenkte ja :D

Går vel bra det, eller..?

Endret av boat
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.