Gå til innhold
Fiskersiden

Gore tex-sett


Svendinfiskervenn
 Share

Recommended Posts

Trenger altså et godt Gore tex-sett til studiestart. Har sett meg litt ut Norønna Falketind pga pris og testresultater, men er også åpen for andre forslag. Setter skal primært brukes til sykling til og fra skole, men kommer også til å få kjørt seg på en og annen sypikesatsing.

Dere som er i Trondheim allerede vet kanskje om det finnes gode studentrabatter som er smarte å benytte seg av?

På forhånd takk..:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Norrøna er stort sett alltid ensbetydende med kvalitet. Trelags gir klart lengst levelengde, og Norrøna bruker stort sett alltid forsterkninger av relativt kraftig nylon på utsatte steder, som knær, innsiden av anklene, albuer, sluldre etc. Koster flesk, men verdt det i det lange løp. Liten trøst i at man sparte noen kroner dersom ting begynner å lekke når det passer minst...

Berghaus hadde svært gromme ting i gamle dager. Usikker på hvordan ståa er nå for tida, men tipper de fortsatt holder høy klasse.

Endret av cb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om du har handlet klær ennå men kan trygt anbefale Norrøna Falketind XCR. Paclite er greit nok men om du vil ha maksimal slitestyrke bør du velge XCR. Jeg har brukt settet mitt mye, i mange forskjellige situasjoner og all slags vær og temperaturer og det er rett og slett suverent.

Kjøpte jakka mi her for 2699,- for ett år siden og ser den koster det samme fortsatt:

Rana Jakt og Villmark

Du får sikkert buksa med billig om du ringer dem. Rask og god service. Jeg fikk den for 1990,- på tilbud hos en sportsbutikk her i Tromsø.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.