Gå til innhold
Fiskersiden

Knyte en Nokia N82 tlf til bloggen


Blydonkern
 Share

Recommended Posts

SE hadde jo denne funksjonen innebygd, men hvordan få en ny tlf og særlig min N82 til å sende til samme Blogg?

(ikke FS bloggen dette gjelder Kis, så gi f å slett denne)

Edit. i dette tilfelle er det i www.blogspot.com jeg har bloggen

Endret av Blydonkern
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du går inn på innstillinger > epost på bloggen din og setter opp en epostadresse der, så sender du mms eller epost med mobilen til denne adressen. Da dukker mailen (eeeller mmsen) opp som et innlegg på bloggen. Fungerer utmerket, til og med overskriften blir overskrift og bildet blir lagt inn med korrekt layout hvis du har satt innstillnger for det.

Jeg har selv n82 og er klokkefornøyd med telefonen, kameraet og mobilbloggingen.

Edit: Men det er jo litt kjedelig å skrive noe særlig tekst når man tar det med mobilen da: http://staaleg.blogspot.com/2008/06/trippelkveld.html

Endret av StåleG
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den funksjoner er jeg klar over men med tele2 så legger den ut dette---->Denne MMSen er sendt fra en Tele2 abonnent.

Du kan ikke svare via e-post, men du kan ringe avsender på telefonnummer +47xxxxxxxx

Irriterende det der.

mulig det har noe med innstillinger men men..............

Endret av Blydonkern
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Få bloggen til å ikke inkludere slik standardtekst da vel - er det ikke du som administrerer den bloggen da? Funker hos oss i hvertfall....
Mulig det er noe sånne funskjoner der, men først må jeg finne ut av det da :P
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.