Gå til innhold
Fiskersiden

Første lake tur begyner bra


link
 Share

Recommended Posts

Har en stund vurdert og ta en tur ut etter lake det er jo ingen som fisker den før nærmere desember ????

og fisken er jo i dyp hullene i glomma nå så denne helgen ble det planlagt en tur ut etter lake på god stedet . Fikk med marc ut en tur da han ikke hadde denne arten på lista .Så da tok jeg han med til ett sted som har gitt bra med grei lake før . Jeg tok den første lake på 850 gr og det skulle straffe seg for det tok ikke lange stunden før marc fikk på sin første og den var 2005gr . Ikke ille det er mange som sliter med 2kg grense på lake. Så var det stille i ca 1 halv time før marc drar til igjen og får denne gangen på enda en fin fisk denne var på 2400gr så var det en del små napping og noen greie hugg men det ble bare 1 til på meg og den var ikke på mer en 3-400gr så den ble ikke veid . Men alt i alt en veldig bra første tur etter lake i år så nå er det bare og komme seg ut gutter :blush:

her er litt bilder . Ingen store på meg men det er altid gøy når guidinga slår grei klaff mye strømm i glomma i går og temp ca 14 grader i vannet så får jeg håpe tempraturen detter litt nå så det blir mer fart i fisken .

61798_s.jpg

61799_s.jpg

61800_s.jpg

61801_s.jpg

61802_s.jpg

61803_s.jpg

Levert av: http://fiskevatn.no/foto/

Endret av link
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med flotte laker, Link.

Morsomt når guidingen bærer resultater som dette. :o

Btw, lavere temperatur på vannet kan vi vente med et par måneder til. He he :o

Yes altid gøy når den du har med får grei fisk . I alle fall når han ikke har den på lista

men det er klart bikker du 2 kg så kan det ta lang tid for og gå over det igjen :o veit det er folk som har holdt på fler år for og komme over kiloen :) men har hvert heldig med guidinga og de jeg har hatt med er i alle fall over kiloen

Nå ja var kunn 10 grader i lufta fredags kvelden så det går fort til vintern he he

Flotte laker!

Lakasjuken har vel verket i hele sommer nå? :o

Øystein

He he helt klart der er min favoritt fisk fra båt og land

Det blir og fiske til fredag eller lørdagen så om noen kunne tengt seg og hvere med ut i båten så er det muligheter plass til 3-4 i båten

åssen er muligheten til og komme meg på mms bloggen admin ?

Endret av link
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fremdeles en plass til ledig til helga som om noen har lyst til og prøve seg etter lake er det bare og skrike ut :D

tar den jeg Kai... nå må vi satse på den 3+ :P er kjempe fornøyd med min debut på lake, og fy i h... det blei en forkjøelse på meg gitt, men det var det hele vert... sender en melding jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.