Gå til innhold
Fiskersiden

Lake fiske 12/9 .Nå med bilder


link
 Share

Recommended Posts

Da er forberedelser gjort båt henger bygd om og tillpassa båten og pasasjerer i kveld er prh og marc

lagde flu i går så det havna i frysen . Tengte denne gangen på og legge dette i krabbe rusa og la det tine på bund så det slipper litt og litt så får man se om man har hell med flu ;)

Endret av link
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vell må inrømme at det ikke var det store men når tempraturen går opp nesten 4 grader fra 9 til nesten 13 på noen dager kan vell det gjøre sitt .værsjuk fisk det der det har jo vist seg før men fisk ble det jo marc fikk en på ca 300gr og jeg fikk en liten en på 2400 gr . Flaks med den for bittet var ikke veldig bra .Fikk og noen små napp men den ville ikke ta. At den var der er helt sikkert. Veit du tok noen bilder PRH har du muligheten til og legge de ut ? .Ellers en veldig hyggerlig tur med gutta mye juging og utvekslig av tips osv akkurat sån det skal hvere . Flu posen burde nok og hvert sluppet dagen før:lol:

Endret av link
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for en flott tur, Kai og Marc.

Håper vi kan gjenta dette ved en senere anledning.

Utbyttet rent fangstmessig ble "simmert" for min del, men lærte mye nytt alikevel.

Var litt aktivitet, men foruten å knekke ei stang (noe som skjer stort sett hver gang jeg er ute i båt), så ble det kun med noen napp for min del.

Her er 2 bilder av laken:

64408_s.jpg

64409_s.jpg

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.