Gå til innhold
Fiskersiden

Kamerabytte?


Laksefiskern
 Share

Recommended Posts

Ut fra bruken - vurdrer jeg å bytte bort mitt Canon Eos 350D med kitobjektiv, batterigrep + to batterier (et originalt og et uoriginalt og en opplæringsDvd på amerikansk med fokus på menyvalgene. I tillegg følger det med kameraveske - en sånn som går rundt selve kameraet. Og jeg tror jammen jeg har alle eskene liggende. Ingen minnekort følger med.

Jeg har kjøpt et annet digitalt speilrefleks og jeg trenger forsåvidt ikke to.

Jeg driver med litt andre ting enn foto/fiske og kan ha bruk for et digitalt kompaktkamera med god skarphet på nærbilder.

Hvis dette hørtes interessant ut kan vi se nærmere på et bytte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nærbilde er så klart et vidt begrep, hvis jeg forklarer mer om tiltenkt bruk blir det lettere å forhold seg til.

Jeg avfotograferer en del gamle dokumenter med gotisk skrift som må tydes. Sidene som avfotograferes blir ofte tildels store og skriften ganske liten. Jeg er interessert i å gå inn på bildet og se på små detaljer og at dette er allikevel skarpt nok.

Jeg tenker ikke på å gå nærmere inn på diverse fototeknikker for å si at jeg kjenner til andre metoder for å få til dette, bare konstaterer at min kompakte Mju ikke er skarp nok til å brukes til dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.