Gå til innhold
Fiskersiden

kort tur i båten.


kim andre
 Share

Recommended Posts

vi (kona og jeg) tok oss en liten tur ut med båten i dag. reiste ut til ei fin lita vik der vi pleier å få sjøørret. vi så endel sjøørreter som hoppet, men fikk ingen. vi gikk over til lett agnfiske, og kona fikk ei fin berggylte på rundt kiloen på reke, og jeg fikk en fisk jeg er litt usikker på, men ny art for meg i alle fall.

[ :D ][ B) ]2701200517307NhrbBuuqWTKAJKvOr.JPG?94

270120051721JoHLzuUjkgqPvcq98P.JPG?69

så kjørte vi bort til den ene vika der jeg får MYE berrggylter.

her fikk vi to blåstål og enda ei gylte på runt kiloen. alle tok på sluk innen for 5 minutter.

deilig åvære ute i båt på blikk stille sjø og i sola!

her er noen bilder av blåstål

2701200517148Z4ZCyxq5pYLnwvfs5.JPG?95

2701200517494uRcoPQohawhA9Ypvi.JPG?3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av MC85

Fin blåstål!

takker for det! men de er mindre på denne plassen enn der jeg fisker til vanlig når jeg vil ha berggylter og blåstål.

men fargene kan ingen nekte på at er fantastiske!! fisken hadde nok tatt seg godt ut i et salvannsakvarium.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av kim andre

sitat:Opprinnelig postet av MC85

Fin blåstål!

takker for det! men de er mindre på denne plassen enn der jeg fisker til vanlig når jeg vil ha berggylter og blåstål.

men fargene kan ingen nekte på at er fantastiske!! fisken hadde nok tatt seg godt ut i et salvannsakvarium.

Ja det gjør den, jeg har hatt den i akvariet mitt, men den krever stort akvarie for å trives. Samt at de utrydder alt av småfisk, krabber og reker. Men vakre det er de[:X]!!

Svartkutlingen drimot kan anbefales til akvarier. De er forholdsvis rolige og vokser jevnt. Litt teritorielle hvis en hann vokser seg størst. Men har også noen nydelige fargespill. [ :D ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.