Gå til innhold
Fiskersiden

Barn på fisketur.


Haugen
 Share

Recommended Posts

Hender jeg har med barna til noen venner av meg når jeg er ute å fisker.

Lars Christian var 4 eller 5 år da han fikk sin første gjørs. 3,2 kilo. Han gjorde alt selv bortsett fra å håve'n.

3001200523245LvcIv3ObKk2ylnOOI.jpg?42

Søstera til Lars, Sunniva, var 10 år og var på sin første tur etter gjedde da denne beit på. Skulle ikke fortalt henne at jeg ikke har fått så stor gjedde før. Fikk høre det noen ganger, at gjeddefiske, det kunne jeg ikke. 7,7 kilo.

3001200523402FrFKLq2kQx37l13RT.jpg?53

Robin er en erfaren fisker tross sin alder. Er ofte med moren og faren på fisketur. Han får både mer og større fangster enn dem.

Her med en brasme på 1,880 kg.

300120052328487TORKTgnKOZRVeHn.jpg?61

Gjørs 2,250 kg (bildet er tatt med mobiltelefon)

300120052332khOCXYtXB1T8uqR7tL.jpg?46

Arild

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artig med barn på fisketur, ja. Selv arragnerte jeg isfiskedag for barnehagen der unga våre går på fredag 28.01.05. 7 unger fra 2-5 år. For en entusiastisk gjeng! Selv om fangsten bare ble 3 smp abbor. De er ikke så kresne på størrelsen unga ;) De var veldig ivrige, de pilka nestenen time før det gikk av morroa. Ikke værst det av en gjeng som til vanlig ikke klarer å sitte rolig mer en 5 minutter av gangen...

Etter endt pilking var det grilling av pølser på bål med kakao til. Mange blide unger den dagen :)

elPerro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.