Gå til innhold
Fiskersiden

Tweed Laks (2)


Gamlingen
 Share

Recommended Posts

Artig rapport fra øya Old Man :D Og omsider grattis med noen babylaks :lol:

Neida, jeg skal ikke begynne å bli råkvalm her nå (ja men jeg var jo det), men ta det som a good joke :)

Jeg visste du hadde noen ekstra kort i ermet, seint men godt. Overraskende at det er så sein oppgang av blank og fin laks der nede. Snadde og fiske er en god kombinasjon :D

Hvorfor står hytta så høyt på pæler, er det pga. evt. flommer ?

Hei gammel Oern!

Du maa huske paa et man ikke skal mobbe smoltfiskerne i vaar Klubb!! :)

Ja den gammel hytta ble overfloddet flere ganger, saa de bestemte seg for aa sette den nye paa paeler! Flott hytta forresten, koselige sofaer, en krok hvor Du kan binde fluer, toalett og dusj!! og det beste er at ghillien forebereder en nydelig suppe til lunsj hver eneste dag!! Det er ikke alle som liker saant med fin klippet elvekanter, en ghillie som foelger deg, haaver fisken for Deg osvd. men jeg synes det er artig en gang eller to i aaret! Kansje burde Du starte en slik ghillie servis paa B/L?? :)

Endret av Gamlingen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott rapport. Morsomt å se bilder, for jeg var der for ett par år siden.

Gjorde du Dee i høst også eller ?

Og ja, de gjør en fenomenal jobb i elvene der borte. Er jo bare her på bjerget sesongen telles i antall fulle frysere.

Hei Goggen,Takk skal Du ha!

Ja saa Du kjenner valdet! De hadde 3 fisk igaar og 8 idag, alle ferske og blanke!

Nei jeg synes ikke at det er vaerdt aa satse paa hoest oppgangen i Dee. Proeve ordningen for to uker i Oktober iaar ga stort sett brune og ganske farget fisk. Jeg har en venn som fisker Park og han var noksaa skuffet, han sier at det er ikke sikkert at de vil gjenta ordningen neste aar! Det nytter ikke aa fiske paa fisk som er gyteklar, det er oppskriften for en fremtidig katastrof!

For meg, er Dee den beste plassen man kan reise til paa vaar parten. Jeg haaper aa reise dit i Mars neste aar, men jeg skal foerst fullfoere en gammel droem: ta en tur til Argentina i Februar og teste sjoe oerreten der! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.