Gå til innhold
Fiskersiden

Er det bare jeg som har is-debutert?


rug
 Share

Recommended Posts

Har veldig lyst til å sjekke ut et lite abborvann (med innslag av gjedde som noen satte ut en gang i tida) bare en snau kilometer her ifra, for jeg lurer på om det kanskje kan ha lagt seg trygg is der pga at vannet ligger veldig skjermet og litt høyt i terrenget.

Brodern og jeg hadde tenkt oss en tur men pga at han nå har fått sprekk i menisken så blir det verre og jeg vet ikke om det frister med tur alene.

Hvis kulda holder seg en stund så hadde det vært snadder med islagte vann fremover. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har veldig lyst til å sjekke ut et lite abborvann (med innslag av gjedde som noen satte ut en gang i tida) bare en snau kilometer her ifra, for jeg lurer på om det kanskje kan ha lagt seg trygg is der pga at vannet ligger veldig skjermet og litt høyt i terrenget.

Brodern og jeg hadde tenkt oss en tur men pga at han nå har fått sprekk i menisken så blir det verre og jeg vet ikke om det frister med tur alene.

Hvis kulda holder seg en stund så hadde det vært snadder med islagte vann fremover. <_<

Bind ett tau til land om du føler deg utrygg på isen og self pigger. Flyte dress om du har

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.