Gå til innhold
Fiskersiden

Tønnefisk ved Slåtterøy


Ivar Magne
 Share

Recommended Posts

:) Den som etter målretta fiske vert belønna med ein tønnefisk vil verta forguda og opphøyna til helgen hjå artsjegarane. Denne arten heng nok høøøøgt i dei kretsane og er nok med på enkelte sine ynskjelister til jul eller med under oppramsinga av forsetta til nyttår, men er like usannsynleg som ynskjer om fred på jord, egen måneferd eller å slutte som FSbruker. :o

PS! Slutt å mobba Ivar! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, Even, eg e ikkje så vanskelig eg, du vett jo ka eg vil ha på Stord :) den andre va mer så ein spøk :o

Edit: blir d øvenatting, då kan d henda at julebrus kan varra nåke å stilla opp med, men då MÅ jo Helge varra hima o'...... :lol::)

Endret av Gismervik
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, Even, eg e ikkje så vanskelig eg, du vett jo ka eg vil ha på Stord :) den andre va mer så ein spøk :o

:) Då må eg ut å trassa værgudane i helga for å gjera forundersøkinga før du arriverer, om eg skal finna ein hotspot med mykje tønnefisk som agntjuv skal eg halda kjeft om det, ja. :lol: Om ikkje anna vert eg nok kvitt litt agn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

D e godt nåken tar saken på alvår her, du vett ikkje kor lenge eg komme t å bu på stord du, Even... :lol::lol:

Husk på ein ting, eg har heller aldri kjeda meg i selskap me dåkke eit sekund, eg vett ikkje korfor, men andre vett nok mær om d... ;)

:unsure: Takker for tilliten, Ola, dersom du skulle kjeda deg i vårt selskap vert du utsett for våt, kald vald, det er det du ikkje erindrer etter vårsleppet på Føyno. :lol: Du er alltid velkomen til å vera med oss dinoer, Ola.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.