Gå til innhold
Fiskersiden

Østersjøen


stegg
 Share

Recommended Posts

Vet ikke om det er fler som skal ,jeg skal bo og fiske sammen med lærere på svenske yrkesjeger og fiskerskolen.

Skal demonstrere fiske med agnfisk etter laks og sjøørrett .

:lol: Høyrest spanande ut, stegg, kor ligg denne skulen og kor i Østersjøen skal det fiskast?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skolen ligger Nord i skåne

40 min kjøring fra Karlsborg.

Det blir fisking i oppvekstområdene for Østersjølaksen, blir det hard vind skal det fiskes etter sø nærmere land (håper å perse) har 6,5 på sø fra før,men det var på flue så den teller ikke.

Endret av stegg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Turen blåste nesten bort , ble bare en dags fiske. En sø på ca 3 kg saaaaammt at man røk en storlaks ved håving(+15) i gov sjø.

Ny tur er under oppseiling 26.02-01.03

Håper på rolige vinder og reale snellerens. ;)

Endret av stegg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen Stegg lurer på en tur til Simrishamn i mars kjører fra Holmestrand over til Moss hvor lang tid må vi regne med og bruke ned tror du.

Er forøvrig kjempefornøyd med båten deilig med båt en kan fyre i og ligge over i en gang i blant lysten til og trolle hele året har økt merkbart nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ca 50-60 mil ned,så da bruker du vell en 8-10t vil jeg tippe på.Kommer jo helt ann på hva slags bil du drar med å da.

Hehe en sliten Honda crv med Dragoen på slep men det går faktisk ganske greit takker for svar 10timer er greit for noen dagers fiske

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.