Gå til innhold
Fiskersiden

GULL i Vm for Klubblag, grattis til alle ManU supportere!


Pørjan
 Share

Recommended Posts

En albue i ansiktet og direkte rødt.

Nok en gang skjemmes dere av ufine ting.

Men det blir vel det eneste som havner i Hall of Shame denne sesongen :unsure:

Motspilleren burde hatt oscar for eksepsjonell filming, har vel sett styggere situasjoner enn det der men helt greit rødt kort. Det som er irriterende er at Vidic antagelig må stå over CL kamp(er). Forøvrig må Hall of fame bygges ut etter denne sesongen. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm,ser ikkje ut til at det er mange United fan blandt FS sine medlemer :)

:) Det er nok mange Unitedfan her på FS, men istadenfor å skriva dritt og barnsligheter om andre sine favorittlag gleder vi oss over suksess etter suksess. :D Som du sikkert har lagt merke til vert dei som ikkje har peiling på god fotball stille forbigått og ikkje kommentert. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Truffet?? He?? :)

Jeg er selv ikke en ManU fan, men det gjenstaar for meg aa lese innlegg her paa FS fra enten ManU, Arsenal, Chelsea, Juv eller Barca's fans hvor det brukes uttrykk som "Chelsea' scum, Blue Shiten, Manchester scum osvd...", for aa ikke snakke om bilder som den som vises i et innlegg ovenfor!! :P

At man kan bare forvente seg slik fra "Puddlene"'s Fans burde kansje ikke overraske meg, da "Nord Vest England's bonde mentaliteten" ser ut til aa ha impregnert tankegangen for noen av vaare FS medlemmer, men som Even sier, er det mye enklere aa glede seg over suksess (naar man har det!), uten aa foele seg noedt til aa skrive dritt om andre!!

Jeg har kansje ikke mye peiling paa fotball og er heldigvis ikke en Puddel fan, men det skulle aldri komme paa tale for meg aa snakke om "Liverpool skitt"! Kansje burde jeg skifte mening her?? ;)

EDIT: Bildet som refereres til i mitt innlegg ble fjernet! TAKK KIS!!

Endret av Gamlingen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Truffet?? He?? :lol:

Jeg er selv ikke en ManU fan, men det gjenstaar for meg aa lese innlegg her paa FS fra enten ManU, Arsenal, Chelsea, Juv eller Barca's fans hvor det brukes uttrykk som "Chelsea' scum, Blue Shiten, Manchester scum osvd...", for aa ikke snakke om bilder som den som vises i et innlegg ovenfor!! :D

At man kan bare forvente seg slik fra "Puddlene"'s Fans burde kansje ikke overraske meg, da "Nord Vest England's bonde mentaliteten" ser ut til aa ha impregnert tankegangen for noen av vaare FS medlemmer, men som Even sier, er det mye enklere aa glede seg over suksess (naar man har det!), uten aa foele seg noedt til aa skrive dritt om andre!!

Jeg har kansje ikke mye peiling paa fotball og er heldigvis ikke en Puddel fan, men det skulle aldri komme paa tale for meg aa snakke om "Liverpool skitt"! Kansje burde jeg skifte mening her?? :P

EDIT: Bildet som refereres til i mitt innlegg ble fjernet! TAKK KIS!!

:lol: Takk, Pierre, det er godt å sjå at det er fleire enn meg som sakner litt meir takt og tone og respekt for andre sine overtydinger. :P Takk til Barcas store fan for fjerning av biletet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:lol: Takk, Pierre, det er godt å sjå at det er fleire enn meg som sakner litt meir takt og tone og respekt for andre sine overtydinger. :P Takk til Barcas store fan for fjerning av biletet.

Slike bilder er eg enig i at me klarer oss uten,men litt erting og drittslenging av andre lag må ein tåla.

(Så lenge det ikkje går på FS medlemene personlig)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

12 Kamper uten Baklengs og dermed tangerer Eddie Van der Saar rekorden Readings målvakt Steve Death (!) har holdt siden 70 tallet. How far can he go?

:lol: Faktisk overtok han rekorden idag, etter kampslutt hadde han halde 0en 19 minutt lenger enn historiske Death.

Og med uavgjort imorgon vert det 4poeng ned til forfølgarane med ein kamp til gode. No ser det lyst ut. <_<:o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Ja da har vi 10 strake i PL, Benitez er iferd med å hekte LFC av i gullkampen, og jeg ser fram til det som kan bli årets match på tirsdag. Kan hende vi til og med møter et lag som kan gi oss litt sunn motstand ( et slikt lag finnes åpenbart ikke i PL for tiden) Dette kan bli en stor sesong! :P

Endret av Pørjan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da har vi 10 strake i PL, Benitez er iferd med å hekte LFC av i gullkampen, og jeg ser fram til det som kan bli årets match på tirsdag. Kan hende vi til og med møter et lag som kan gi oss litt sunn motstand ( et slikt lag finnes åpenbart ikke i PL for tiden) Dette kan bli en stor sesong! ;)

tror dog at vi ikke skal være for kjepphøye før morgendagens kamp. Vi sliter jo med en del skader bakover på banen i tillegg til Vidic som er suspendert.

Forsvarskrise i United - VG

Men jeg er uansett optimist jeg, men kan vel ikke forlange Romasifrer, men alt under tomålstap tar vi vel igjen på OT? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er en tøff nøtt å knekke med forsvarstrøbbelet, håper i det lengste at Evans blir klar men det er vel tvilsomt, han trener ikke engang. O'shea derimot er i lett trening idag. Nå vi skulle hatt Piquet hehe. En trøst er at Mourinho har også en nøtt å knekke om enn noe mindre, Walter Samuel og Materazzi er begge høyst usikre til kampen. :)

Endret av Pørjan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.