Gå til innhold
Fiskersiden

Sega fantast? se her:)


JohanM
 Share

Recommended Posts

Er det flere som er fortsatt litt Sega fan? Segan hadde vel sin glans tid på 90 tallet, men jeg er nå fortsatt glad i disse spill maskinene.

Flere som er det? Har kikket etter forum der de åsså har sega forum, men finner ingen, hvertfall ikke norske, noen som vet om noen forum jeg kan gå på? Hvis ikke, er det noen andre Sega fantaster her som kunne tenke seg og bli med og starte ett eget Sega forum?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var mest Atari og Commodore her...

Men hvem var det som hadde det opprinnelige ping-ping spillet? Det med ballen og hver sin lille "rackert" på hver side? Husker hvor stort det var å spille det og et slikt sikte-over-haugen-og-treffe-den-andres-kanon spill sånn på slutten av 80-tallet :) Husker PC'en kostet 40 000 da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, jeg hadde det hvertfall på min Atari... :)

Min gamle sega ble kastet en gang i.o.m den var ødelagt, så er på leting etter en ny en nå, hvis noen skulle ha en de vil bli kvitt er det bare og skrike ut! hehe.

Selv spillte jeg mye Sonig the Hedgehog 1 og 2, Alex kid in miracle world og in shenoby world (der han var ninja).. spillte åsså mye 2 mikke mus spill, hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, sant det, var vel ikke eldre selv når jeg spillte det vil jeg tro, men skrev nå jukselapper fordet :) runda mirackle world noen ganger...

Mikke spilla var veldig gøye egentlig, spillte det igjen her om dagen på en nintendo wii, svogeren min har alle sega spill som er gitt ut tror jeg på dvd til chippa wii... var morro den dag i dag egentlig:) hehe;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.