Area 3 Posted January 8, 2009 Report Share Posted January 8, 2009 Hei ! Jeg lurer på om noen har erfaring fra Hovdansvannet i Tvedestrand. Har hørt at det er Røye der. Kan noen bekrefte dette ? Er den lett å få ? Noen som har prøvd Isfiske etter røye der ? Håper på svar Hilsen Area Quote Link to post Share on other sites
Area 3 Posted January 12, 2009 Author Report Share Posted January 12, 2009 Hei ! Jeg lurer på om noen har erfaring fra Hovdansvannet i Tvedestrand. Har hørt at det er Røye der. Kan noen bekrefte dette ? Er den lett å få ? Noen som har prøvd Isfiske etter røye der ? Håper på svar Hilsen Area Hei Area ! Siden ingen svarte så reiste jeg selv dit og fisket på isen på søndag.... Været var ikke bra, men fikk lurt på en Røye, og jeg tror vannet har stort potensiale. Hilsen Area Quote Link to post Share on other sites
Ole. Martin 0 Posted June 1, 2020 Report Share Posted June 1, 2020 Den hjalp en fortvilt nordlæning som vil på røye fiske igjenn værtfall nu i 2020, så helt nyttesløs va ikke posten! Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts