Gå til innhold
Fiskersiden

Windows 7


Remy
 Share

Recommended Posts

Sittr og formaterer og ordner, tenkte jeg skulle gå vekk fra Vista x64 og over på den nyeste Windows 7. Så langt har jeg bare lest og hørt lovord om denne utgaven og ble fristet til å prøve selv :) Fikk også min andre MyBook 2 ekstern hd i posten i dag, så da har jeg to eksterne på 2 terrabyte og tre 250/375/375 gig interne hardisker i maskinen. Burde være nok plass for en stund. Det jeg er litt redd for, men kanskje det er ubegrunnet, er om det finnes drivere til Windows 7 for de eksterne hd :blush: Ellers så kan man kjøre feks office 2007 etc på Win7. Det er da bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hardiskene blir neppe noe problem!

Jeg installerte det på min gamle laptop, og det fungrerer bra. Men jeg finner ikke drivere til trådløstkortet, så det funker ikke. Ellers funker det meste, out of the box. Grafikkkortet lastet selv ned nye drivere gjennom windows update! Nesten litt linuxfølelse der.

Men husk; dette ER en beta! Så du finner nesten helt sikkert ett eller annet småplukk. Når det er sagt virker det veldig bra til beta å være. Har ikke hatt noen krasj osv enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hardiskene blir neppe noe problem!

Jeg installerte det på min gamle laptop, og det fungrerer bra. Men jeg finner ikke drivere til trådløstkortet, så det funker ikke. Ellers funker det meste, out of the box. Grafikkkortet lastet selv ned nye drivere gjennom windows update! Nesten litt linuxfølelse der.

Men husk; dette ER en beta! Så du finner nesten helt sikkert ett eller annet småplukk. Når det er sagt virker det veldig bra til beta å være. Har ikke hatt noen krasj osv enda.

Ja, det er en BETA, men det sies å alt være bedre enn vista. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er betaen fra microsoft du skal prøve, så husk at den bare virker frem til august.

Da må du installere Vista på ny eller legge inn offisiell Vindu 7.

Det finnes sikkert mange muligheter til å se vekk fra det jeg nettopp skrev. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er betaen fra microsoft du skal prøve, så husk at den bare virker frem til august.

Da må du installere Vista på ny eller legge inn offisiell Vindu 7.

Det finnes sikkert mange muligheter til å se vekk fra det jeg nettopp skrev. :)

Det finnes mange muligheter til å se vekk fra det du nettopp skrev ja :)

Jeg bare prøver den, sjekker, før jeg installerer det på den nye pc'en jeg har bygget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har testet den i en ukes tid nå. Ser veldig bra ut for en beta. Måtte formatere HDD - nyttet ikke å oppgradere. Inst. av trådløst nettverkskort (Cisco) gikk smertefritt, trengte ikke å laste ned og inst. drivere. Tilkobling til trådløst nett også problemfritt. Virker på meg som om ren 7 er raskere enn ren Vista. Beholder den absolutt fremfor å gå tilbake til Vista.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.