Gå til innhold
Fiskersiden

AOF 1/2009


Hunter
 Share

Recommended Posts

Tror det skal gå bra med et par gode bilder og at fisken er veid på ei "godkjent" vekt.

Er nok viktig at bildene viser fisken størrelse på en god måte.

Vektene våres er nok "godkjente" :)

Hele tingen med vitner blir gjentatt en del i reglene, så lurer på om noen har fått godkjent fisk uten vitner.

Burde egentlig ikke være et problem med gode bilder, som også inneholder noe som kan brukes som referanse angående lengde.

Lurer også på en annen ting.

På side 12 står det en liten artikkel om nye sportsfiskerekorder.

Hvorfor står det der at en svenske har satt ny n.rek på skjellbrosme på 2,2kg i juli. Hva skjedde med Vilhelms på 3120gram, tatt i april?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hele tingen med vitner blir gjentatt en del i reglene, så lurer på om noen har fått godkjent fisk uten vitner.

Burde egentlig ikke være et problem med gode bilder, som også inneholder noe som kan brukes som referanse angående lengde.

Har fått godkjent flere av mine innmeldinger utan vitne iår. Har du sendt inn nokre fisker tidlegere med vitner, de kjenner deg og kansje ser fiskerapport her så godtas det er min erfaring :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Har fått godkjent flere av mine innmeldinger utan vitne iår. Har du sendt inn nokre fisker tidlegere med vitner, de kjenner deg og kansje ser fiskerapport her så godtas det er min erfaring :unsure:

Her misser jeg sikkert poenget, men de har vel ikke lavere terskel for å godta en fangst som en innmelding fra en som har medlt inn fisk tidligere enn en som ikke har gjort det eller? Eller om de kjenner deg? Eller om du har skrevet rapport her på fiskersiden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Noen som har fått noe nå? Her har jeg fortsatt bare mottatt en wobler og en sluk. :D

Jeg fikk en havfiskesnelle i posten , vant åpen klasse saltvann .

Hvorfor er ikke havålen min med på 10 på topp lista ???? ikke i nr 2 heller................

Endret av Mr Big fish :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.