Gå til innhold
Fiskersiden

Rett Sted Rett Tid 2


Recommended Posts

Du skal ikke se bort fra at FISKERSIDEN får en egen KIS brygge oppdatering på film gjennom året.

Når er den i salg?

Jeg har sendt den ned til Danmark for tekst på dansk og english. Men den er snart tilbake i heimlandet,

Tipper at alt er klart rett etter januar. Kansje 31.01. Alt etter hvor kjapp vår eminente danske er.

Definetely... pretty sure I have some photos of him fishing salmon with lure ....

VELDIG Gamle bilder mottaes med takk. :P

Endret av RoarV
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Credit too Sir Richard Kolbeinsen som tok meg med til Bjerkreim for mange herrens år siden. Etter hva jeg husker var det kun fluefiske og speycasting ++++ noe som vi ikke nevner offentlig.

Hva var spey casting med enhånds i gamle dager? Uansett var det meget imponerende å se grise gamle Kolbeinsen benytte seg av denne teknikken.

Noen som vet hvordan det står til med den dyktige fluebinderen og fluekasteren R.K. Er han blitt pensjonist?

Richard? anyone? :)

Her er det et par ting som har "kommet" i veien et ekteskap og 3 unger og en økt fasinasjon for surffisket.Når en da også får dilla på artsfiske så er det minimalt med tid til fiske med svøpa..

Har et ønske om og tilbringe litt tid oppe i heiene med svøpa i vår og sommer..Er du med??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Da har jeg endelig mottatt ferdig trykte dvd'er. Noen som har lyst på ett eller flere eksemplarer?

Ta kontakt via www.yea.dk eller rv@yea.dk .

Oppgi navn og adresse + at du er FISKERSIDEN medlem, så får du filmen for 115,- inkl porto.

GJELDER KUN FOR PERSON BOSATT I NORGE.

Satser på at det blir god underholdning nå i vinterkulda!

Endret av RoarV
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I min omtale sa jeg- LØP OG KJØP, håper dere er enige, ta gjerne og kommenter både film og min omtale her- hadde vært kjekkt emd feedback på min vurdering ettersom jeg gjør dette jevnt og trutt og det er vanskelig å vite hvordan man selv vurderer filmer kontra andre :o

https://www.fiskersiden.no/index.php/test-a...sted-rett-tid-2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.