Gå til innhold
Fiskersiden

rydde og oppvaskdag


trollingcharter
 Share

Recommended Posts

Rydde og oppvask dag, Min hustru ringte hjem idag ved 12.00 tiden, hun spurte også hva jeg holdt på med og jeg svarte at "jeg fikser oppvasken" hun ble kjempeglad.

Forstår ikke hvorfor, her ser dere hvordan min oppvask så ut:

cleaning006.jpg

cleaning005.jpg

Se så fine de ble:

cleaning007-1.jpg

Jeg kom også frem til at jeg har alt for mange flashers og dodgers, sikkert närmere 100 stykker.

Kommer til å Selge en del av dem under vinter/vår, er det noen intresse blandt dere for å kjöpe flashers og dodgers?

Isåfall så legger jeg ut dem i salg delen.En del er helt nye og en del er brukte.

Har hatt skikkelig vårenergi idag, og har värt skikkelig fiskesugen så etter oppvasken så satte jeg meg o sorterte mine trolleskeder, de jeg bruker mest(Northern King og Silver Streak) har jeg hengende i en spesiell boks for Skeder.

Dette ble riktigt bra:

cleaning001.jpg

cleaning003.jpg

cleaning004.jpg

Om alt går bra så skal jeg mekke lit båt i morgen.

Mååå snart ut å fiske hehe.

/TC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rydde og oppvask dag, Min hustru ringte hjem idag ved 12.00 tiden, hun spurte også hva jeg holdt på med og jeg svarte at "jeg fikser oppvasken" hun ble kjempeglad.

Forstår ikke hvorfor, her ser dere hvordan min oppvask så ut:

cleaning006.jpg

cleaning005.jpg

Se så fine de ble:

cleaning007-1.jpg

Jeg kom også frem til at jeg har alt for mange flashers og dodgers, sikkert närmere 100 stykker.

Kommer til å Selge en del av dem under vinter/vår, er det noen intresse blandt dere for å kjöpe flashers og dodgers?

Isåfall så legger jeg ut dem i salg delen.En del er helt nye og en del er brukte.

Har hatt skikkelig vårenergi idag, og har värt skikkelig fiskesugen så etter oppvasken så satte jeg meg o sorterte mine trolleskeder, de jeg bruker mest(Northern King og Silver Streak) har jeg hengende i en spesiell boks for Skeder.

Dette ble riktigt bra:

cleaning001.jpg

cleaning003.jpg

cleaning004.jpg

Om alt går bra så skal jeg mekke lit båt i morgen.

Mååå snart ut å fiske hehe.

/TC

himmel, hvis det er ei slik samling jeg må ha for å få go fisken på trollinga så tar det noen år, imponert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hihi....tenker din fru hadde vært like blid uansett ;) Du har jo med så mye mat hjem :P !!!

HAHAHA Björnar der tror jeg det var mye ironi......

Hun spiser kebab iallefall...

Mvh TC

Østersjølaksen som skal til pers?

Mye snadder der!

Japp det er Östersjölaksen som skal til pers.

himmel, hvis det er ei slik samling jeg må ha for å få go fisken på trollinga så tar det noen år, imponert :o

Det hjelper kanskje ikke for fisket men det hjelper på selvtilliten, Biter den ikke på noe av dette så er det bare fisken som er dum og blind, iallefall ikke noe feil på fiskeren eller utstyret.

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.