Gå til innhold
Fiskersiden

Fôr- og utstyrsbestilling for 2009 - forhåndsordre


avkroken
 Share

Recommended Posts

Da er tiden kommet til å starte forhåndsbestiling av fôr, boilies, spesialutstyr og lignende.

Har laget en oversikt over hele forhåndsbestillinga her:

http://www.avkrokenfiske.com/Bestilling09/2009.htm

Dette er første året jeg kjører på forhåndsbestilling fra MAD & DAM og jeg har spesielt store forhåpninger til dette fôret i år. Testfiske på kontinentet har vist til noen helt utrolige fangster.

Komplett liste over produktene finner du MAD & DAM

I år blir det også mulig å bestille fôr, ingredienser, partikler, krokagn, boilieingredienser mm fra Swedbait.

Da dette fôret har vist seg vels så bra som Sensas, og til en pris som ligger langt under, kommer jeg til å "fade" ut endel av Sensasfôret.

Fôr fra Swedbait består foruten Swedbaits eget, også av Marcel Van den Eynde, Trabucco og carp Academy

Komplett liste over produktene finner du her Swedbait

Det vil i år igjen bli tatt inn Mistralprodukter på forhåndsordre. Nesten komplett range fra Mistral er tilgjengelig. I tillegg har jeg også valgt å ta inn boilieingedienser, grunnfôr mm fra Carp Company. Utstyret for å produsere boilies blir tatt inn fra Gardner.

Komplett liste over produktene finner du her Det vil i år igjen bli tatt inn Mistralprodukter på forhåndsordre. Nesten komplett range fra Mistral er tilgjengelig. I tillegg har jeg også valgt å ta inn boilieingedienser, grunnfôr mm fra Carp Company. Utstyret for å produsere boilies blir tatt inn fra Gardner.

Komplett liste over produktene finner du her Mistral, CC og Gardner

I og med at bestillingene kommer fra 3 forskjellige produsenter, vil ikke leering skje samtidig fra disse.

DAM/MAD kommer først og dette blir levert/hentet så snart det er ankommet lager.

Gardner er sansynligvis neste man, og også dette blir sent/hentet rett etter ankomst.

I april en gang så kommer Swedbait også dette må hentes/sendes umiddelbart etter ankomst.

Pris for sening er som følger:

1 kartong av 20 kilo kr 115,- ved forskuddsbetaling

1 kartong av 20 kilo kr 214,- ved postoppkrav

Har du bestilt 45 kilo for og vil forhåndsbetale, blir det da kr 345 i porto (20+20+5 kilo a 115 kr pr stk)

Endret av avkroken
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tom Ole, en objektiv mening rundt kvaliteten på MAD boilies? prøvd å lese meg til noe på nett, men lite å finne.

Kvaliteten på Sweebait sine strøbrødblandinger?

Tar du bestillinger på pm eller mail?

Har ikke testet så mye for, men når svenske elitefiskere bruker dette foret til konkurransefiske, tar jeg det som et tegn på at det er mer enn bra nok for norske forhold. Prisen er jo også betydleig hyggeligere enn feks Sensas foret, selvom Sensas foret garantert er noe av det bedre jeg har vært borti.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke testet så mye for, men når svenske elitefiskere bruker dette foret til konkurransefiske, tar jeg det som et tegn på at det er mer enn bra nok for norske forhold. Prisen er jo også betydleig hyggeligere enn feks Sensas foret, selvom Sensas foret garantert er noe av det bedre jeg har vært borti.

Sensas er jo noe jeg har brukt hele tiden mens jeg har meitet og elsker det, men ja, prisen på det svenske er jo så hyggelig at det burde være verdt det og litt til. Og når man kun bruker basisen, feks strøbrødet, kan man jo lage og legge til akkurat det man selv ønsker og lage ett utrolig godt fôr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lasse, som er grundreren bak Swedbait, bruker selv dette fôret ohg har vunnet VM med det.

Fôret fra Marcel Van Den Eynde har vunnet flere VM og er verdens nest største produsent.

Senas har sin egen grossist i Sverige noe som fordyrer sluttprisen ut til kunden. Hos Swedbait kan jeg handle rett fra produsent og prisene blir da meget bra, faktisk nesten like bra som i Sverige.

MAD-boiliene har jeg kun smakt på, ikke fisket med enda. Grunnen er at de er helt nye på markedet. Testpanelet til DAM har prøvd de ut med særdeles gode resultater. Jeg har skikkelig trua på dem etter å ha prøvesmakt og ommer til å ta med meg noen poser ned til frankrike i år.

Det kommer også forhåndsbestilling på Mistral boilies i år.

Tar du bestillinger på pm eller mail?

Fortinnsvis på mail, da disse er lettere å lagre :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glimrende! Jeg ser at bestillingsfrist er satt til 1 mars, har du noen formening om når produktene da kan være klart for henting i kjellern' ?

Fôret antar jeg kommer rimelig kjapt.

MAD varene er mer usikkert, da DAM produserer for harde livet nå, for å holde tritt med markedet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Bumper denne og gjør samtid oppmerksom på at bestilling av MAD og DAM produkter avsluttes i morgen kveld.

Bestilling fra min side blir sendt til DAM via Seeberg på mandagen.

Jeg gjør oppmerksom på at disse varene også kan bestilles resten av året, men da til ordinærpris og uviss leveransedato.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.