Gå til innhold
Fiskersiden

Bunnefjorden - fangstrapport


Bjørnarh
 Share

Recommended Posts

I dag lørdag 7. feb. kl. 10:00-11:30 ved Nebba brygge:

8 hvitting og 1 sei (ingen over 7-8 hekto tipper jeg). Torsken glimret med sitt fravær men vi var ikke lenge heller. Selv om det bare så vidt var minusgrader så snødde det og blåste småfriskt. En hel del snø på isen. Istykkelsen var 25-30 cm. Brukte pilk og opphengere med reke som agn. Prøvde også noen fete laksebiter som agn - dem fikk jeg ingenting på. Et par av hvittingene gulpet om nylig spist småsild - som ble bra agn. Virker som om hvittingen er i farta for tida - nesten for mye av det gode.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag lørdag 7. feb. kl. 10:00-11:30 ved Nebba brygge:

8 hvitting og 1 sei (ingen over 7-8 hekto tipper jeg). Torsken glimret med sitt fravær men vi var ikke lenge heller. Selv om det bare så vidt var minusgrader så snødde det og blåste småfriskt. En hel del snø på isen. Istykkelsen var 25-30 cm. Brukte pilk og opphengere med reke som agn. Prøvde også noen fete laksebiter som agn - dem fikk jeg ingenting på. Et par av hvittingene gulpet om nylig spist småsild - som ble bra agn. Virker som om hvittingen er i farta for tida - nesten for mye av det gode.

Kult at folk gidder å dra ut å fiske selv om det er dritt-vær! Skal selv ut på isen i morgen å prøve abboren, selv om det nesten er en halvmeter snø. (det laver fortsatt ned)

En hver dag er en dag for fiske! :rolleyes:

Endret av Edvard
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.