Gå til innhold
Fiskersiden

Laketur


link
 Share

Recommended Posts

  • Svar 61
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Oi !!!! Da kan jeg sitte på, og så kan jeg kombinere alternativ 2 og 3 :)

Det var liksom tanken det ja, og ikke er det noen glassbord i nærheten heller......

Guides nybegynnere etter lake også? Hvis dragen tillater det hadde det vært morro å ta en tur på fredag.

Kan ikke mene annet enn at det skulle gå bra....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, takk for turen - håper jeg ikke pratet høl i huene deres - blir jo ikke mindre pratsom av cognac og øl :lol:

Tar sjansen på å legge ut et par bilder fra turen. Hvis Kai eller noen av dere andre mener at bildene røper for mye slik at plassen blir avslørt kan jeg fjerne de igjen.

Viser hvor fint vi hadde det :)

220220091930581XI7NJg26sVL.jpg?63

22022009193058Eh9RrhKgkJEg.jpg?93

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmm dette er noe får meg har fisket xtremt mye men ikke lake!! var første gang ute i kveld og prøvde er en aktiv fisker uten om isen så var litt moro og prøve!! vil gjerne ha noen råd vis noen kan gi meg!! var og fisket på rønes uti akershus!

hva skal jeg fiske med hva er best?? vil gjerne være med på en tur!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for en fin kveld boys. Neida Svein du skravla slettes ikke for mye, kunne fort blitt kjedelig uten. Jeg kjører gjerne en gang til :D

Takker for en fin tur jeg også... bra at gabrielsen var til stede, slik at en ikke sovna <_<

noen sm vil ta med meg på en sånn tur da?? skal ut igjen ikveld og se om det er noe der i dag!! hva anbefaler dere og fiske med??

frossen makrell filet (start med tynne strimler hvis du ikke veit om sjansen for stor fisk er der), krebse haler ( har ikke fanget på det selv, men arten lever av krebs og odsel fisk), agn sild, ørret filet osv....

husk gjerne et par selvlysende perler på fortommen, som er dim 0,50+ (laka har tenner den :) ) et spinner blad eller to over perlerne er ikke feil det heller. fortoms lengden bør ligger på ca 40cm, en 1/0 eller 2/0 krok av de skarpe og du er godt på vei. bor 200mm huller ;) ( husk avkroknings matte og veienet/plastpose :D ) lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var ute i 3 timer i dag jeg og en venn av meg! ble 9 laker på hos! grei runde det men etter det vi fikk høre var det ikke mye i forhold til det dem dro opp får noen dager siden!! da hadde gamern dratt opp 15 stk på en time!! så får ta en tur i morgen kveld men riktig utstyr og se åssen det blir da!

Hva er vekten på de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var ute i 3 timer i dag jeg og en venn av meg! ble 9 laker på hos! grei runde det men etter det vi fikk høre var det ikke mye i forhold til det dem dro opp får noen dager siden!! da hadde gamern dratt opp 15 stk på en time!! så får ta en tur i morgen kveld men riktig utstyr og se åssen det blir da!

Det er bra da har dere funnet ett greit sted .Kommer det opp en del kilos fisker kan du hvere sikker på at det står hunner der og nå rogn fulle nå :) pasivt fiske har gitt meg de beste fangstene men .noen steder fungerer det med lake dunking . Ta på en sluk på ca 60 gram med noe skrammel på og små dunk i bund hele tiden og når du kjenner ett sug ta tillslaget ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.