Gå til innhold
Fiskersiden

Haugalandet!


Trollet
 Share

Recommended Posts

Sluk: fe atomsilda med svart rygg, den nye møresilda (holografisk),eller morild sluken( hvit til SØ).

Kaste wobler fra Ron Tompson (hvit eller grå/svart).

Kaste dubb, (Milo bombard) med fluer. Det finnes tråd om dette ett annet sted i forumet. Lykke til på mandag![ :D ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, kjørte ruud halve Svio i ettermiddag, og det var ikke mange plasser det var mulig å stå... endte til slutt opp på kaien i Buavåg, ikke for at det var noe lykke.... Måtte lisom bare ha ut stangen og gjøre et par kast før jeg dro hjem..... Muligens et potensielt bra sted i Tjernagel..... Må ta en tur dit senere når jeg ikke har små baren i bilen som sover :D Tro jeg skal ta en tur ut i grålyningen i morgen og sjekke den plassen.... I auklandsham var det ikke råd å komme ned til straumen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, tror all fisk er blendet av solen på Haugalandet(de ser ikke slukene...[8D]), Var en plass i går og fikk noen napp av SØ, må tilbake dit når jeg har bedre tid... har nå sett på og prøvet ulike plasser, noen nærme og noen lengre vekke, men lite liv forøvrig.. Men så er det naturopplevelsen da, flott når det er sol og fint her i vest!!

3 åringen fikk egen stang i går og var såå fornøyd da hun fikk stå på en brygge med egen stang....[ :D ]Fikk ikke til å legge opp noe bilde... Hvordan gjør man det her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av trollet38

Hmm, tror all fisk er blendet av solen på Haugalandet(de ser ikke slukene...[8D]), Var en plass i går og fikk noen napp av SØ, må tilbake dit når jeg har bedre tid... har nå sett på og prøvet ulike plasser, noen nærme og noen lengre vekke, men lite liv forøvrig.. Men så er det naturopplevelsen da, flott når det er sol og fint her i vest!!

3 åringen fikk egen stang i går og var såå fornøyd da hun fikk stå på en brygge med egen stang....[ :D ]Fikk ikke til å legge opp noe bilde... Hvordan gjør man det her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi prøver igjen...26022005223947298nSR591DKl.jpg?4

Her er altså den stolte lille frøkna, som i dag var litt sur på sjøstjernen som ikke ville ta agnet hennes.... mens hun ventet på den, så lurte hun på om den var god å spise.... Tror hun ble litt skuffet da jeg fortalte at de nok ikke var noe særlig til mat....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.