Gå til innhold
Fiskersiden

Kurs i trolling p Steinsfjorden i slutten av April


Gjest pikewallis
 Share

Recommended Posts

Fiskersiden og deler av trollingmiljøet på Østlandet ønsker å spre sine kunnskaper om emnet. Derfor vil det bli satt opp et trolling/dorge treff i slutten av April, på Steinsfjorden.

Her vil der være mulig å komme med i en båt, eller stille med egen båt.

Det vil bli en teoretisk del på morningen. Etter dette vil det være jakten på storfisken som vil oppta tiden.

Her vil man lære mer om det praktiske fiske og lærdom om hvordan man kan finne fisken , man er ute etter.

De som er interresert i å bli med, kan gjøre seg til kjenne her slik at vi får en liten oversikt over ca antall. Skriv også om du har muligheten til å stille med båt.[ :D ]

Ikke noe krav til dypvannsrigger mm.

Det er mange måter å trolle/dorge på, som ikke krever mye utstyr.

Når det gjelder pris på dette, så er det ikke fastsatt noe.

Det vil bli lagt til en helg.

Etter at vi har fått en liten oversikt over ca. hvor mange det kan bli, vil det komme ut en konkret påmeldingsliste.

Dette er et unikt tilbud fra fiskersiden og trollingmiljøet på Østalndet, til brukeren av fiskersiden. En hyppelig mulighet å komme til bunns i hemmlighetene rundt trolling/dorging for oss som ikke vet om de enda.[ :D ][ B) ][ :) ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av Matthew

Får jeg buksevann om jeg møter opp med en 10 fots jolle med en gammal 9,9 hk motor? Har no sånt liggende på Tyrifjorden..

Absolutt ikke[ :D ]

Still opp[8D]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av pma

sitat:Opprinnelig postet av Matthew

Får jeg buksevann om jeg møter opp med en 10 fots jolle med en gammal 9,9 hk motor? Har no sånt liggende på Tyrifjorden..

Jasså? kan jeg låne den :D

Så kan dere trolllala og jeg kan jerke dere i senk. Hvis ikke er jeg med som matros jeg.

Michael

Bare ikke jerk-off i senk oss, du!![ :D ][ :D ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av Esox Lucius

sitat:Opprinnelig postet av pma

sitat:Opprinnelig postet av Matthew

Får jeg buksevann om jeg møter opp med en 10 fots jolle med en gammal 9,9 hk motor? Har no sånt liggende på Tyrifjorden..

Jasså? kan jeg låne den :D

Så kan dere trolllala og jeg kan jerke dere i senk. Hvis ikke er jeg med som matros jeg.

Michael

Bare ikke jerk-off i senk oss, du!![ :D ][ :D ]

Herregud da, finn på noe nytt!!

Michael

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av pma

sitat:Opprinnelig postet av Esox Lucius

sitat:Opprinnelig postet av pma

sitat:Opprinnelig postet av Matthew

Får jeg buksevann om jeg møter opp med en 10 fots jolle med en gammal 9,9 hk motor? Har no sånt liggende på Tyrifjorden..

Jasså? kan jeg låne den :D

Så kan dere trolllala og jeg kan jerke dere i senk. Hvis ikke er jeg med som matros jeg.

Michael

Bare ikke jerk-off i senk oss, du!![ :D ][ :D ]

Herregud da, finn på noe nytt!!

Michael

Legger man hodet i guiljotinen, så legger man hodet i guiljotinen....

[ :D ][ :D ][ :D ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jobber med å skaffe karer med fullblods trollingbåter

blir det skjev fordeling blir det trekning om hvem som kommer i båtene

Og esox....så du husket det??[ :D ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av caddis

Fiskersiden og deler av trollingmiljøet på Østlandet ønsker å spre sine kunnskaper om emnet. Derfor vil det bli satt opp et trolling/dorge treff i slutten av April, på Steinsfjorden.

Her vil der være mulig å komme med i en båt, eller stille med egen båt.

Det vil bli en teoretisk del på morningen. Etter dette vil det være jakten på storfisken som vil oppta tiden.

Her vil man lære mer om det praktiske fiske og lærdom om hvordan man kan finne fisken , man er ute etter.

De som er interresert i å bli med, kan gjøre seg til kjenne her slik at vi får en liten oversikt over ca antall. Skriv også om du har muligheten til å stille med båt.

Ikke noe krav til dypvannsrigger mm.

Det er mange måter å trolle/dorge på, som ikke krever mye utstyr.

Når det gjelder pris på dette, så er det ikke fastsatt noe.

Det vil bli lagt til en helg.

Etter at vi har fått en liten oversikt over ca. hvor mange det kan bli, vil det komme ut en konkret påmeldingsliste.

Dette er et unikt tilbud fra fiskersiden og trollingmiljøet på Østalndet, til brukeren av fiskersiden. En hyppelig mulighet å komme til bunns i hemmlighetene rundt trolling/dorging for oss som ikke vet om de enda.[ :D ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
  • 5 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.