Gå til innhold
Fiskersiden

Hvilke typer braid er best


Recommended Posts

Hva er forskjellen mellom PP og spiderwire??? Har kjent på dem og de virker veldig like...

Har bare lyst på kanallrød braid på snella! ser sykt fett ut!

Husk at knallrød braid er knallrød de to første turene. Etter det er den blassrød, så blir den nesten rosa og da ser det ikke sykt fett ut lenger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk at knallrød braid er knallrød de to første turene. Etter det er den blassrød, så blir den nesten rosa og da ser det ikke sykt fett ut lenger...

Det er sant... :blush: Spiderwire code red skal ha en coating som gjør at fargen ikke smitter av eller blir slitt bort. Det er nå ihvertfall det som står i Napp & Nytt, da. Veit ikke om jeg skal tro på det.

Blir nok PP på meg og!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har testa savage gear sin?

'

samma som og bruke helt vanlig snor!!! den er like myk og blir fortere slit en FL...

Det er sant... :blush: Spiderwire code red skal ha en coating som gjør at fargen ikke smitter av eller blir slitt bort. Det er nå ihvertfall det som står i Napp & Nytt, da. Veit ikke om jeg skal tro på det.

Blir nok PP på meg og!

har lagt på spiderwire for ikke så lenge siden... er litt skuffet.. blir fort myk og mister kaste egenskaper. slitasjen er hakket bedre enn på fireline synes jeg. men stadig langt ifra PP :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.