Gå til innhold
Fiskersiden

Årets seifiske på Larkollen


Lakseglede
 Share

Recommended Posts

Endelig så var det duket for den årlige tradisjonen igjen , seifiske på Larkollen med lett utstyr . Hvert år på denne tiden så har vi fisket mye sei på Larkollen på c a. 3- 4 kg med båt . Utrolig artig fiske da det er god motstand og fart i denne kameraten . 3 av mine kamerater + noen andre som jeg kjenner var ute på fredag 1.mai . De fikk ingen ting , ikke en torsk engang det var helt svart hav . En av guttane skulle være der hele helgen og overnattet i lava på Eldøya . Lørdag kveld så dro jeg og en kamerat ut på Larkollen . Vi ble hentet av " Robinson Cruse " .Vi dorget hele kvelden uten en eneste napp , vi gikk i land for å prøve uten hell . Ikke en ørrett eller sei å oppdrive , merkelig . Vi overnattet til søndag for å ta med oss morgenfiske , vi prøvde nå kun på ørretten , vi dorget fram og tilbake på Larkollen og vi tok også med oss " Danmark og Tralden ". Her hadde vi noen tilslag men ikke noen som satt . Hvis det er noen andre der ute som har fått sei eller har hørt om noen så hadde det vært veldig fint om de kunne mld dette på denne tråden , som sagt det har ikke hendt oss tidligere , dette har vært " bankersfiske " i mange år så det vi nå lurer på er om seien har funnet seg andre plasser lenger inn i fjorden som jeløya , son osv. Vi fikk ihverfall masse frisk luft og fint vær , fin tur og flotte båtturer i en kjempefin skjærgård . :angry::D:unsure:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.