Gå til innhold
Fiskersiden

diverse selges, oppdatert med fluestenger


Rune
 Share

Recommended Posts

Trenger å gjøre plass til en ny fluestang i boden min og må da desverre selge unna noe jeg sjelden bruker:

1. Dam Emotion surf 100-250gram. Stangen er strøken og svært lite brukt. 3 delt. Selges for 500kr. Bud vurderes

2. Dam steel power surf 100-250 gram. Strøken stang som er brukt en gang. Har vært med på noen turer ellers som reserve stang. 3 delt 14fot. Selges for 400kr. Bud vurderes.

3. Black night hawk ultra light spinning stang, 10,6 fot 2-12gram. Litt mer brukt, men er i veldig god stand. 2 delt. Aner ikke hvilken pris jeg skal sette på denne. 500kr?

4. Dam orginal 265, fylt med fireline crystal 0,35 eller noe sånn. (brukt som reserve snelle på reserve surf stang) Brukt 1 gang. Selges for 300kr. bare Firelinen koster rundt det...

5. Abu ambassadeur 6500c synkro ny i eske. Selges for 600kr, bud vurderes.

6. Albright EXS 9,6 #7 4 delt med tube. Lite brukt. Bud over 1000 vurderes.

7. Vision 3Zone, 12,3fot #8-9. Er noen år gammel, men er like fin. Har fått ny topp. Selges for 700kr.

Kom med bud.

Hentes i haugesund ellers betaler kjøper frakt.

Endret av Rune
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Dam Emotion surf 100-250gram. Stangen er strøken og svært lite brukt. 3 delt. Selges for 500kr.

2. Dam steel power surf 100-250 gram. Strøken stang som er brukt en gang. Har vært med på noen turer ellers som reserve stang. 3 delt 14fot. Selges for 400kr.

Tar begge for 900.- + frakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.