Gå til innhold
Fiskersiden

Ambassadeur sneller ønskes SKAFFET!


JohanM
 Share

Recommended Posts

Hei! Jeg drømmer om og få meg noen flere ambassadeurer til stengene mine. Det jer er på jakt etter er:

2 stk 6000 - SKAFFET!

3 stk 7000 eller større, gjærne big game. SKAFFET!

Dette er kanskje en ønsketenking og få tak i, så andre str kan jo åsså vurderes:) Trenger sneller til 2 dorgje stenger som skal brukes til sjø ørret og muligens ørret. De 3 andre skal brukes til havfiske.

Har du noe så send gjørne en PM :)

Endret av JohanM
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg drømmer om og få meg noen flere ambassadeurer til stengene mine. Det jer er på jakt etter er:

2 stk 6000

3 stk 7000 eller større, gjærne big game.

Dette er kanskje en ønsketenking og få tak i, så andre str kan jo åsså vurderes:) Trenger sneller til 2 dorgje stenger som skal brukes til sjø ørret og muligens ørret. De 3 andre skal brukes til havfiske.

Har du noe så send gjørne en PM :)

Da har jeg fått tak i en big game 10.000, trenger 2 til:)

Har en kompiss som importerer ambasadur sneller. du får ikke tak i noe billigerei Norge. vet han har 5000 sneller på lager nå. Du trenegre vel ikke større en det til dorge fiske etter sø.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg drømmer om og få meg noen flere ambassadeurer til stengene mine. Det jer er på jakt etter er:

2 stk 6000

3 stk 7000 eller større, gjærne big game.

Dette er kanskje en ønsketenking og få tak i, så andre str kan jo åsså vurderes:)

Nå er vel Ambassadeursneller fortsatt i fritt salg så dette burde ikke være noe problem :) Du får eksepelvis Ambassadeur 6500CS Rocket som er en av de beste multiplikatorene i denne størrelsen for godt under 1000 på Skittfiske, det are mange andre modeller tilgjengelig for en god pris også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.