Gå til innhold
Fiskersiden

einafjorden/sivesindtjernet


jørgen meitefan
 Share

Recommended Posts

jeg og morfar bestemmer oss for å dra å pilke , og valget faller til slutt på einafjorden . Så drar vi for å kjøpe maggot , og på en gammel sportsbutik har de til min store glede rød maggot [ :D ][ :D ] . jeg hadde også kjøpt meg powerbait mini bloodworm noen dager før , som skulle prøves sammen med maggot .

Så kommer vi fram til eina . jeg borrer et hull for å sjekke isen p***** , isen er jo over 50 cm tykk [ :o )] , hadde håpet at den var litt tynnere. fortvilelsen blir ikke mindre når jeg merker at det bare er 1 meter dypt . jeg borrer meg helt ut til midten av fjorden , men fortsatt er det ikke mer enn 2-3 meter dypt , p***** også . vi prøver en god stund men til slutt tar frustrasjonen [ B) ]overhånd [ :) ], så vi drar heller til sivesindtjernet [ :D ]. det var nok ikke så dumt for vi kommer midt i bettet[ :D ] , og på 10 min har vi 14 abbor og 1 mort , alt på pimpel. så det ble ikke så verst tur alikevel. Jeg fikk 6 abbor og en mort mens morfar fikk 8 abbor.noen av fiskene tok på maggot [ ;) ] , mens noen tok på powerbaiten [ :D ], så da vet jeg i allefall at den funker

til middag spiste jeg rømmestekt abbor [ :D ][ :D ][ :D ]

Jørgen

Edit : ser nå at jeg bommet , dette innlegget skulle ligget under østlandet [:I] [ :o )]sorry[ :o )]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.