max_fishing Posted June 16, 2009 Report Share Posted June 16, 2009 Trenger agn! Noen som har fått noe? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karl Inge S Posted June 16, 2009 Report Share Posted June 16, 2009 Er tatt endel på Fosen vet jeg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rein Egil Posted June 16, 2009 Report Share Posted June 16, 2009 Tatt en del i Hervikfjorden/ nedstrandsfjorden, så bør nok være i Karmsundet også. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gismervik Posted June 16, 2009 Report Share Posted June 16, 2009 Ca 3 uker siden jeg hørte om de førstre makrellene som ble tatt i karmsundet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Even A Posted June 16, 2009 Report Share Posted June 16, 2009 Ca 3 uker siden jeg hørte om de førstre makrellene som ble tatt i karmsundet. Makrell er det å få no, men det er ikkje berre å gå å henta den. Det er ikkje mykje av den enno, det er berre den fyrste dotten som er kommen. Etter St. Hans vert det meir å henta, då byrjer det verkelege innsiget. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gismervik Posted June 16, 2009 Report Share Posted June 16, 2009 St.Hans.... som vanlig blir vel det beste fisket i august, tenker jeg. Klart jo nermere juli du kommer, jo mer makrell kommer inn. Fryseren trenger påfyll nå...skikkelig også Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts