Gå til innhold
Fiskersiden

Skjøte Multi-Mono. 0,19Pp-Sufix Superior 0,70.


tryta
 Share

Recommended Posts

Byttet ut noen sneller til fordel for Shimano,og da måtte jeg selvsagt falle for fristelsen av å få selgeren til å legge på power pro.

Som det gammaldagse bakstreberske stae gubbeliket jeg er,så har det kun vært mono-mono som har gjort susen hittil.

Duger denne knuten mellom multi-sjokk?

http://web.ukonline.co.uk/aquarium/diary/rigs/leader2.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med Gismervik. Har prøvd alle knutene jeg har kommet over til dette formålet, og uni-uni er den jeg liker best. Og den er lett... :)

Men uansett hvilken knute du går for, så er det svært viktig at knuten setter seg pent. Så pass på når du strammer til at alt legger seg på rett plass. En stygg knute er en dårlig knute, og vil lage stygge smell og korte kast når den farer gjennom stangringene.

Pleier surre multisnøret rundt knivskaftet når jeg skal dra til, så slipper du skjære fingrene av deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk for raphaug sitt forslag: Vilhelm knuta.

Skal ut en tur i morgen kveld på jakt etter nye opplevelser og fiskeslag.

Blir vel til at jeg tar med kamera på turen også,så kansje det dukker opp en liten rapp her igjen.

(Om bettet er noe særlig da.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest raphaug

Gikk for raphaug sitt forslag: Vilhelm knuta.

Skal ut en tur i morgen kveld på jakt etter nye opplevelser og fiskeslag.

Blir vel til at jeg tar med kamera på turen også,så kansje det dukker opp en liten rapp her igjen.

(Om bettet er noe særlig da.)

Ikke dumt du! ;) Har aldri slitt en sånn knute, bare sørg for å gjøre den riktig og pent. Øv deg gjerne på noen snørerester du har liggende, så skal du se at du har funnet en knute du kan leve lenge med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.